Finns det något roligare än att ha ett djur?

• charlie2
  • charlie2 Profilbild Författare till inlägg
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
Mer
09 maj 2019 11:37 #1151458 av charlie2
tänkte ta upp detta med att ta hand om en hund eller katt fan vad skoj det är.
man kan mata hunden med ben and Yerrys

och gå ut och gå med hunden.

Carolina Dog

Bilagor:

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
09 maj 2019 11:40 #1151459 av Geta
Jag tyckte att det var jättejobbigt att ha katt. Ångrade mig direkt. Men katten blev nästan 17 år. Behövde aldrig anlita Agria-försäkring, där han var försäkrad.

Mer
09 maj 2019 12:06 #1151469 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Finns det något roligare än att ha ett djur?
I min förra lägenhet var jag inne där hos en granne hon hade en katt som stod och gjorde sina behov på toa, rätt ned i vattnet där. har aldrig sett det varken före eller efter. en gång märkte jag på hennes katt att han verkade hungrig öppnade en burk med tonfisk tillsammans med vatten satte jag ut det på innergården, hon kom strax efter och efteråt sade hon till mig att när hon försökte ta med maten in, klöste katten efter henne. som för att markera att det var kattens mat.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
09 maj 2019 12:08 #1151471 av Geta
Min katt fick också tonfisk i vatten. Tonfisk i olja vägrade han.

• 1Dave
  • 1Dave Profilbild
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • At your service!
Mer
09 maj 2019 12:13 #1151475 av 1Dave
Våran ena katt är allergisk mot mesta maten. Nu äter hon nått specialfoder gjort på insekter.

/Dave

Mer
09 maj 2019 12:58 #1151502 av memphis
Vilket djur man än eventuellt skaffar så är det inte bara en dans på rosor och gos i soffan. Det är ett enormt ansvar man tar på sig. Och jättemycket jobb.

Mer
09 maj 2019 13:17 #1151510 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Finns det något roligare än att ha ett djur?
Jag menar det, innan man skaffar sig en ny familjemedlem i form av ett djur måste man innan tänka att nu går jag all in, när veterinärskostnader och annat som är dyrt, måste man räkna på höga kostnader och man tar inte livet av en familjemedlem då måste man först räkna på det och ställa frågan, har jag råd med det?

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
09 maj 2019 13:59 #1151517 av wasp
Bra svar Nissegossen! Tänk om fler hade det i åtanke!

Sidan laddades på: 1.684 sekunder