Använder någon här elcigg?

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1151766 av Cosmos
Jag använder själv elcigg och har inte rökt eller snusat på två år. Det är ett fantastiskt alternativ. Jag vill inte längre ha en cigarett eller en snus. Pröva vettja!

Så här ser min ut:

Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1151767 av Nissegossen
zoegas har E-cigg, han har väl inte vaknat ännu, han får tala för sig själv när han är på viska.se

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1151768 av Miika
Svar från Miika i ämnet Använder någon här elcigg?
Det har stått i tidningarna att de har exploderat
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1151769 av Nissegossen
En ingrediens är kreosot, förr impregnerade de järnvägsslipers med det. Inte direkt hälsosammare än cigarretter

www.kemi.se/nyheter-fran-kemikalieinspek...dsmedel-med-kreosot/

www.google.se/search?source=hp&ei=tWHVXJ...22i29i30.F7AZAMNn8Yc

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 11 månader sedan #1151805 av memphis
Jag skulle gärna testa e_cigg men när jag kollat på det har det verkat så krångligt. En djungel av apparater och tillbehör.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 11 månader sedan #1151836 av Cosmos
Det kan vara jobbigt att köpa rätt pryl så det är därför företagen som säljer dem erbjuder s k startpaket. Då får man en doning som fungerar oavsett om man kan någonting. Jag köper mitt från swedenvapes.se och elcigg.se för oljorna, Till varje startpaket hänger en bruksandväsning med. Det här en grej som bäst passar rökare. Vad snusare kan ha för alternativ vet jag inte.