Band mig 2 år till Halebop

Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1152551 av Zoidar
Jag kör numera allt internet via mobilen. Därför har jag inget bredband till datorn. Jag har maxsurf som jag betalade 369kr i mån för, då gäller så klart gratis sms/mms och samtal. Jag band upp mig två år och fick på så sätt 50kr rabatt i mån, d.v.s. 319kr. Det är jag nöjd med. Vet Hallon är billigare men Halebop har chatkundtjänst dygnet runt, plus bättre teckning.



Edit: För bara bredband hemma skulle jag få betala 345kr i mån och sen mobil på det skulle bli uppåt 600kr per mån.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 10 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 10 månader sedan #1152573 av mopa
Svar från mopa i ämnet Band mig 2 år till Halebop
Jag har Halebop till min mobil. Funkar bra. Betalar 99 kr i månaden.
Mer
4 år 10 månader sedan #1152575 av Geta
Svar från Geta i ämnet Band mig 2 år till Halebop
Jag har Comviq fast pris mini till min mobil. Kostar 95 kr i månaden. Bredbandet betalar Bostadsrättsföreningen.
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1152587 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Band mig 2 år till Halebop
14400 kr blir det! Mitt är dubbelt så billigare kontantpris, på en mobil som kostade 700 kr och 295 krig Comviq fast pris fria samtal och sms och surf 40 GB! Jag är supernöjd! Men jag är minimalistisk det enda jag äger är kläder och mobilen! Sängen är i rummet som jag hyr! Sedan äter jag inte så mycket eller hämtar gratis mat där dom annars skulle bara slänga!
Last edit: 4 år 10 månader sedan by RainNo2.
Mer
4 år 10 månader sedan #1152622 av Maxjohan1983

Geta skrev: Jag har Comviq fast pris mini till min mobil. Kostar 95 kr i månaden.

:tummenupp Den jag har.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 10 månader sedan #1152626 av wasp
Svar från wasp i ämnet Band mig 2 år till Halebop
Har Comviq seniorabonnemang. 199:- i månaden, fastpris, så fria samtal, MMS och SMS + 16 GB mobilsurf. Bredband till datorn kostar 399:- i månaden. Dyrt med telefoni och bredband!