Jag har startat en politisk blogg

Mer
4 år 11 månader sedan #1152577 av Richard
Ja visst, jag borde oroa mig mer för min svåger som håller på att dö, www.viska.se/kunena/kroppsliga-sjukdomar...r-riktigt-allvarligt Men jag kan inte göra ett dugg mer än att hålla tummarna, vänta o be...

Jag sätter mig in i politiken istället! En del har säkert läst att jag står nära Kristdemokraterna. Startade en blogg om politik, där jag kommer att ta upp saker jag tycker är intressanta; richard.fitness.blog/ Tänkte tippa mina åsikter där, samt uppmärksamma tramsvänsterns tokerier. Är beredd på hårt klimat, men det är lättare när man inte är anonym o inte sitter med knuten näve i byxfickan! Jag tar upp t.ex. sånt som man inte hittar i Aftonbladet, Expressen o DN, o den skrivs ur ett konservativt synsätt.

Vad tycker ni?
Mer
4 år 11 månader sedan #1152581 av Fantasio
Kristdemokraternas viktigaste fråga är massinvandringen. Den ska vi ha och ha mer av. Moderaternas viktigaste fråga är massinvandringen. Den ska vi ha och ha mer av. Vänsterpartiets viktigaste fråga är massinvandringen. Den ska vi ha och ha mer av. Centerpartiets viktigaste fråga är...
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1152582 av Geta
Nu börjar pengarna ta slut i kommunerna. Det skylls på det åldrande köttberget och att det föds så många barn.
Aldrig tidigare har man väl klagat på att det föds för många barn. Vi har jämförts med Japan, där det föds få barn.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Geta.
Mer
4 år 11 månader sedan #1152603 av MsTibbs
Man måste vattna barnen så de växer
Mer
4 år 11 månader sedan #1152644 av IngeF
Både barn og eldre er dyrt. Miljøpartiet hevdet at vi burde få enda færre barn, ettersom barn ikke er klimanøytrale.
Mer
4 år 11 månader sedan #1152646 av Geta
Ja, det nya idag är att sterilisera sig för att rädda klimatet. Gamlingarna är det nog värre att bli av med på ett passande sätt.