Kolla dig på Mr Koll!

Mer
4 år 11 månader sedan #1153477 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
Vill ni att Viska ska köpas upp av ett läkemedelsföretag?
Mer
4 år 11 månader sedan #1153490 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
Jag är inte emot en krona eller två i Admins ficka :).
750 tusen låter mycket dock, det är väl småpengar för läkemedelsbolagen men för mig är det stora pengar.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1153495 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
Viska är en förlustverksamhet på kanske 7000 kr i förlust. Läkemedelsföretagen är inte intresserade av att ge oss något för vi saknar inflytande. Det är RSMH eller Schizofreniförbundet de vill påverka så de är positiva till läkemedel. Men RSMH brukar få pengar via Arvsfonden och aldrig från läkemedelsföretagen. 750 000 kr fick Schizofreniförbundet för att få en modern hemsida, men de ger bara pengar om man har en utgift, så det blir ingen vinst för dem.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153498 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
Trodde det var webbhotellet på 350? om året och inget mer. Men arbetet är väl heltid för dig?

Tycker det är märkligt att man kan offra sig så :/

-Feel free to stop me, but I am like the wind!
/Klanggedin 2019.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153514 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
Numera kostar webbhotellet 500 kr/år, men sedan får moderatorer julklapp av mig så ett år kostar 1500 kr.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153518 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
En frivillig peng från viskas medlemmar på en summa per år, skulle ge täckning för dina utgifter Admin. Du kunde ha ett anonymt konto där vi skulle kunna sätta in pengar de som ville.

Absolut jag skulle vika de pengarna så du får någonting för jobbet du lägger ned samt utgifter för viskas drift. Jag har förespråkat det länge. Det är inte första gången

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum