Kolla dig på Mr Koll!

Mer
4 år 10 månader sedan #1153537 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
Anade du när du startade att Viska skulle bli så stort Admin?

Gratis inträde tror jag också är mycket viktigt för Viskas framgång.
Mer
4 år 10 månader sedan #1153539 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
Nej, det trodde jag inte utan var inställd på nedläggning efter 2 år. Det egendomliga var att jag kunde först nästan ingenting, men lyckades ändå få sajten att fungera. Problemen kom efter 1-2 år med ständiga hackningar, men när jag installerade ett hackerskydd blev det mycket bättre. Med dagens system Joomla har vi inte blivit hackade.
Mer
4 år 10 månader sedan #1153541 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
Tror också att det är en bra strategi att det är gratis. :) Tycker iof att det är konstigt att inte något förbund inom psykisk ohälsa sponsrar.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1153542 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
Jag säger det är inte nog för mig, jag skulle utan tvekan skicka in en slant till dig för du gör ett bra jobb är kunnig inom både data och sjukdomen du själv är drabbad av. jag känner dåligt samvete för att du inte får lön för ett bra jobb som du utför som kommer både jag själv och andra både de med psykossjukdom och relaterade sjukdomar

. Samt att anhöriga kan vara anonyma och fråga om sådant som anhöriga behöver veta och alla andra som kan läsa skriva här och ställa frågor både av oss och även du själv som kan lägga den fakta som finns idag om psykossjukdomar även andra diagnoser.

Kan vi hjälpa dig med detta genom ett frivilligt bidrag gör åtminstone jag det. bara lägg in bank eller postgiro som går till valfritt konto där din identitet är skyddad vilket jag tror är ett måste för dig Admin.

En doktorshatt kan komma till dig för ditt arbete du lägger ned här men det är inte jag som bestämmer i den frågan. Men jag kan också agera och skriva

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 10 månader sedan #1153543 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
Admin1 men var du förberedd på arbetet som krävdes från början?
Mer
4 år 10 månader sedan #1153545 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kolla dig på Mr Koll!
Schizofreniförbundet brukar hänvisa till Viskas nyheter på sommaren, när de själva går på semester.