Kär i läkare

Mer
4 år 11 månader sedan #1153277 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Kär i läkare
Ålder har ingen betydelse för mig. Det är personen som räknas. En äldre människa kan vara urtråkig om spontanitet och busighet har försvunnit, men en ung kan också sakna detta. Att läkare blir så attraktiva beror på att man tillskriver dem de egenskaper man tycker bäst om, fantiserar helt enkelt. Läkare - patient är i grunden ett väldigt ojämlikt förhållande, en del tänder på att vara i ett beroende av en sådan person. Dock inte jag. Min förälskade försvann när hon slutade.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153278 av björk
Svar från björk i ämnet Kär i läkare

Geta skrev:

Klanggedin skrev: Nåja tjejer. Jag gillar stora bröst



Lyssnar på E-type å Nana Hedin hon
har kropp som, frälser så man
blir så ödmjukt
hänförd,!
Mer
4 år 11 månader sedan #1153280 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kär i läkare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1153301 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Kär i läkare
Bröst gillar jag! Alla storlekar! Men helst naturliga, helst inte silikon och sånt! :)

Min skötare/kontaktperson tycker jag måste skaffa nån partner. Har jag tid till det? Träffa för sex varannan helg skulle passa mig... fy vad hemsk jag låter...
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153317 av Vierja
Svar från Vierja i ämnet Kär i läkare
Har varit småkär i flera sjuksköterskor under tiden jag haft kontakt med vården.
Inget o göra åt saken, tankarna får komma o gå tills de inte stör mer.
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1153319 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Kär i läkare
Min sista psykolog som jag hade rullande kulor och kuken stack ut överallt! Han var äcklig! När jag berättade att jag har blivit våldtagen förut smålog han. Hela han lös upp!
Last edit: 4 år 11 månader sedan by RainNo2.