Kär i läkare

Mer
4 år 11 månader sedan #1153497 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kär i läkare
Jag hade en läkare en gång, bara Två gånger, som var så otroligt läcker. Han liknade Robert deNiro. Tror det var omsesidigt men sen drog han vidare. Han var stafettläkare, tror han var jugoslav. Läkaren jag har nu ryssen är också väldigt attraktiv men sist fick jag träffa en tjej som var rätt dålig.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153508 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kär i läkare
Perlerose
www.systembolaget.se/dryck/roseviner/perlerose-297501

Jag menar till Nunnan som vill gifta sig med dig zoidar.Kände en novis som gjorde exakt det. Hon jobbade på sjukhus och var den ende som fick jobba i sina privata kläder

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1153575 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Kär i läkare


När det gäller vad man kan göra för att slippa förälskelse i doktorer, så finns det nog inget som hjälper. Det ligger i våra gener att bli attraherade av intelligens och läkare är alltid det. Även om man har en partner hemma man är full av kärlek till, så kan man känna dragning ändå. Kanske därför som sjukvården uppfunnit "kliniskt bemötande". Kallt omhändertagande av symptom och inget av personen. Ska göra doktor/patient-relationen enklare.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 11 månader sedan #1153580 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Kär i läkare
Ska prata med läkaren i telefon på måndag, Sisra gången jag hör hans röst?
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1153585 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Kär i läkare
Nej, utvecklats tillräckligt sista tiden. Och blir inte enkelt intresserad av damer utan då måste hon visa upp väldigt fina egenskaper. :D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153586 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Kär i läkare
Jag har sett många söta tjejer/kvinnor inom vården. Ingen läkare. Men kär har jag aldrig blivit. Men titta lite måste man få göra.