Vad står på schemat idag? del 12

Mer
11 jun 2019 09:38 #1159912 av Miika
Svar från Miika i ämnet Vad står på schemat idag? del 12
Gå till psyk men känner inte för det

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• 1Dave
  • 1Dave Profilbild
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • At your service!
Mer
11 jun 2019 09:54 #1159923 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Vad står på schemat idag? del 12
Gymmet i em, spännispass igen pga benet/ischias.

/Dave

• Geta
  • Geta Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
11 jun 2019 09:55 #1159924 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad står på schemat idag? del 12
Ska laga en morotssoppa med ingefära. Snart kommer mina kusiner.

Mer
11 jun 2019 09:56 #1159925 av Miika
Svar från Miika i ämnet Vad står på schemat idag? del 12
Hoppas det blir en trevlig kusinträff :)

Mer
12 jun 2019 10:49 #1160114 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad står på schemat idag? del 12
Jag skall fixa min pappas växthus för reservdelarna kom igår. Sedan skall jag köpa träolja till hans trädgårdsmöbler.

Mer
12 jun 2019 12:09 #1160151 av zoidar
Svar från zoidar i ämnet Vad står på schemat idag? del 12
Inget alls, men kan ju fylla på efter hand. Vaknade kl. 11, inget bra utgångsläge.

Fundamentets tre B'n - Bibel, Bön och Bönor (kaffe).
www.youtube.com/channel/UCU8tMHnNtPaTBVK...g?view_as=subscriber

Mer
12 jun 2019 12:59 #1160174 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad står på schemat idag? del 12
quote="1Dave" post=1159923]Gymmet i em, spännispass igen pga benet/ischias.[/quote]

Bygg bråsk i hela kroppen, jag har själv Diskbråck med vidhängande ischias. Senare fick jag artros dubbelsidigt i bägge höfterna kunde knappt ta mig från sängen till toa, samt från sängen till köket, väl köket tog jag smärtstillande medicin resultat ännu mer värk. Blev förbannad

Satte mig vid datorn och sökte på artros kom till en rubrik lindring av artros och hamnade på en sida på en avsomnad frågelåda på kolhydrater i fokus.

Där stod tre saker nyponpulver, köpte själv ekströms största förpackning Nyponsoppa två matskedar i en stor mugg vatten in i mikron värmde till drick temperatur aldrig koka.Du ser på skriver av en aväten kyckling brosket där det är vad dubehöver. Enligt recept skall man koka benen 12 timmar tyckte det tog för lång tid. I stället tog jag två bitar kycklingbuljong nu vet jag att det inte är gjort på kyckling mer liknar kycklingbuljong annars är det förfelat. koka vatten med två buljongtärningar. Vänta tills dricktempratur en dessertsked gurkmeja starkt antiinflammatorisk och stark antioxidant och den ställer om kroppen så den tar emot buljongen.

Jag tog kuren varje dag slaviskt till den dag jag blev fri från smärta i både höfter och rygg. I hela kroppen i lederna hade det byggts brosk.

Rekommenderar det samma till. Utslitet brosk kan knappast den vårdgivande personen bygga i kroppen bygg brosk och slipper smärta helt naturligt och du slipper boka en tid till personal som endast kostar pengar, de blir du kvitt endast genom att dricka och motionera

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

• Geta
  • Geta Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
12 jun 2019 13:06 - 12 jun 2019 13:07 #1160176 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad står på schemat idag? del 12
Motion är det bästa vid artros. Då främjas blodcirkulationen och ledvätska som smörjer lederna. Att bli sittande vid utslitna leder är livsfarligt. Jag säger som Dagny 107 år- om jag sätter mig så dör jag.
Senast ändrad: 12 jun 2019 13:07 av Geta. Orsak: Lade till Dagny.

Sidan laddades på: 0.960 sekunder