Sjukhuset har hört av sig igen!

Mer
4 år 9 månader sedan #1163770 av Lelle
Jag fick nyligen ett till mail från sjukhuset och de säger att de lär ha kollat i ett fel födelsecertifikat. Min mamma heter Mariana och de säger att det födelsedatumet för den mariana inte överensstämmer med det födelsedatum som jag uppgav om mariana i första mailet. De säger att de kollat ett fall för någon annan som heter mariana som födde en med samma namn som mig. Men handlingarna gäller inte för mig.

Personalen på sjukhuset gick vidare och säger att de inte har mitt födelsecertifikat där! De säger att barnhemmet jag bodde på tog journalen och födelsecertifikatet men eftersom det är en annan verksamhet där idag mot 1990-talet så har den tidigare verksamheten flyttat ut. De säger att födelsecertifikatet kan nästan finnas var som helst men förmodligen ligger i något källararkiv någonstans som inte måste vara känt av så många personer. De tror också att även om jag åker dit kan det bli väldigt svårt fortfarande att hitta födelsecertifikatet.

Det kan också vara kastat säger de vilket de tror är mest troligt eftersom jag blev adopterad därifrån till ett annat land och därmed inte längre var rumänsk medborgare. Och det blev ett datum fastslaget, adopterad och jag var inte längre rumänsk medborgare.

De beklagar detta!
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1163773 av charlie2
bra att du bor i svergie och inte Rumänien då det landet är extremt fattigt.8O :?: :tänk

rumänien ceausescu

Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1163774 av Lelle
Personalen på sjukhuset tror födelsecertifikatet kan vara kastat eftersom jag lämnade Rumänien genom adoption och blev svensk medborgare och fick andra föräldrar!
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 9 månader sedan #1163775 av zoegas
Vilken pärs.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1163784 av Lelle
Jag får helt enkelt ge upp jakten på mitt födelsedatum.

Eftersom min biologiska mamma och pappa inte längre formellt var mina föräldrar i och med adoptionen så kan certifikatet blivit skrotat menar de.
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1163972 av charlie2
nicolae ceausescu var väl från Rumänien.?

Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.