Hur lång tid har ni varit utan mat?

Mer
4 år 9 månader sedan #1165471 av charlie2
vill du skicka eller lägga upp lite bilder så vi får se hur du ser ut.?:wink: :tänk :?: :hjärta
Mer
4 år 9 månader sedan #1165474 av Nissegossen
Jag berättade igår troligtvis om en som gick och svallt under ww2 i Göteborgs hamn, han berättade för mig om en gång gick ombord på en lejd båt ner till kabyssen där det satt 5 man och spelade kort. Han frågade om mat en nästan sade inget men rörde blicken på maten och visade med kroppsspråket att han fick äta. Till mig sa han jag åt upp 5 mans mat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 9 månader sedan #1165475 av memphis
Menar du mig Charlie? :) inte I kväll iaf, men en annan dag ska jag göra ett självporträtt det lovar jag. Nån dag när jag känner mig i form och har druckit lite vin
Mer
4 år 9 månader sedan #1165477 av charlie2
jag tycker att du ser sött ut ju:hjärta :wink:
jag har visat bilder på mig skulle vara kul att se hur andra ser ut också.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165480 av Nissegossen
Svält eller inte, de som överlevde koncentrationslägren en del fattade inte och åt mat som USAs mannar åt, när de befriade koncentrations lägren fick de som satt i lägren plötsligt äta hur mycket de ville, en fånge som var överlevare som sade den första dagen nöjde jag en kopp kaffe.

De andra ville ju bara äta sig mätta i det läget livsfarligt och många befriade dog den dagen och dagen efter, man måste veta hur bryta en fasta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 9 månader sedan #1165486 av Geta
Skråmos sju barn ska ha ätit mycket, när de fick komma till Göteborg från lägret i Syrien.