Vilken typ av kläder tycker ni bäst om?

Mer
4 år 9 månader sedan #1166430 av Amandara
? Jag tycker bäst om utsvängda jeans, korta eller långa...jeansshorts och collegetröjar. Hoodies. Snöat in på Gudrun Sjödén på sistone - syrran kallar mig kulturtant därför.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166439 av Miika
Det mesta så länge de är svarta :P
Mer
4 år 9 månader sedan #1166442 av Geta
Tycker om färger och det är flera år sedan som jag hade kjol. Har också haft Gudrun Sjöden kläder och skor men det är länge sedan. Är en typisk kulturtant.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1166444 av Amandara
Ha ha Geta...jag tänkte just på dig när jag skrev kulturtant :) Jag har ocå varit svart svart svart...hade varit goth om jag orkat. Men nu drar jag in lite mer färger. Även om jag håller mig rätt till den jordnära skalan. Är en typisk höst med brända och bruna färger men det här jag inte velat ha...Men nu har jag landat mera där. Började med orange som är en lite halvpunkig färg...och drar nu iväg åt brunt och brända färger som det var tänkt (?). Kan tom ha den sjukt feminina färgen rosa. Fast jag tycker om när män har rosa.
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Amandara.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166447 av memphis
Jag älskar jeans, det är mitt favoritbasplagg som jag utgår ifrån. De är bra för att de passar till allt samt det tjocka tyget håller in lite. Till det ett par fina skor. Överdelen kan vara lite vad som helst. En T-shirt går bra. Köper billigare överdelar för att få variation. Gillar lätta små jackor också.En liten jacka ovanpå T-shirten är snyggt. .
Mer
4 år 9 månader sedan #1166449 av Amandara
Tycker om skinnjackor men kan inte ha de jag har för jag är för stor. Måste gå ner i vikt. Men en vacker dag så ska jag snajda runt i skinnjacka...