Vilken typ av kläder tycker ni bäst om?

  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1167258 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Vilken typ av kläder tycker ni bäst om?
Svarta jeans är stiligt.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167277 av MsTibbs
Jag shoppar mest på www.zizzi.se storlekarna passar jämt! Det är storlek 42-56 för oss mullisar! :) Det är inte många plagg där jag inte vill ha!
Mer
4 år 9 månader sedan #1167291 av Cosmos
Precis som Rain gillar jag street med mycket detaljer och fickor. Hatar mönstrat om det inte är rutigt vilket jag gillar. Mönstrade tunikor är inte kul, liksom s k leggings. Tycker om jeans boot cut och T-shirts med något coolt tryck. Har en helläcker jacka som nu tyvärr är för liten. Det gäller de flesta av mina kläder som faktiskt är många och från ett par decennier gamla till nutida. Vintage kan man kalla dem om man vill låta införstådd i klädindustrin. Köper ytterst lite kläder.

Den lilla svarta? Har aldrig ägt och kommer aldrig att äga. I klänning ser jag ut som en transa!
Mer
4 år 9 månader sedan #1167476 av Admin1
Jag väljer de kläder på secondhand som passar. Ibland köper jag jeans på Lidl för 160 kr. På secondhand kostar jeans idag 70 kr medan tidigare 45 kr.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167499 av Amandara
Den lilla svarta existerar inte i mitt hem....men den stora svarta tunikan....har nog tre i olika storlekar.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167509 av MsTibbs
Jag har läst i Elle att blommiga toppar är inne även i höst, gärna stora färgglada! Så jag kände mig tillåten att köpa tre toppar med blommor ur nya kollektionen hos Zizzi! :)