Vilken typ av kläder tycker ni bäst om?

Mer
4 år 9 månader sedan #1166462 av Amandara
Tycker om vintern och att få vira in sin kropp i allsköns textilier och stickat. Men om sommaren inte fanns skulle inte vintern ha något värde. Tycker jag. Tycker om att vi har fyra årstider. Var och en med sin tjusning och sin prövning.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166464 av MsTibbs
Ja fuskpäls! Då ser jag ut som en svartbjörn! :D
Mer
4 år 9 månader sedan #1166468 av memphis
Hahaha MsTibbs! De är ju gulliga :)

Jag är inne på att köpa "shaping" - plagg just nu. De verkar sköna och man blir några cm smalare direkt. Har beställt en beige, en svart och en vit shaping-trosa som ska forma kroppen. Ser fram emot leverans!
Mer
4 år 9 månader sedan #1166470 av MsTibbs
Grattis memphis! :) Jag har goa träningstights som går högt upp på magen! :)
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1166476 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Vilken typ av kläder tycker ni bäst om?
Ja så länge det är subtila färger och kläder som sitter inte tight. Jag har mera nedtonad street look. Gillar inte fancy och färger är det bara folk som är lite egna och vulgära så hela blir ett intryck av att människan ifråga är knäpp som bär detta.

Sedan kvinnor som har mycket smink ser ut som transor ser bara så motbjudande ut och vulgärt så man kräks. Inget smink ett naturligt intryck ger respekt.

Sedan looks som går sätta in i fack på människan ifråga är avskyvärt. Mera subtil street stil som man kan inte riktigt placera in i fack är ett gott tecken. Så alltså jag tycker man ska blanda stilar. Det är det som är street. Döda fiskar simmar medströms!

Sedan skor skall vara fräscha men neutrala. Som alltså inte sticker ut eller ser fräna ut.

Skäggiga män ser ofräscha ut väldigt få som passar i skägg. Det är så man kräks.

Folk som färgar håret hemma eller hos nån billig frisör är vedervärdigt. Bättre med sin naturliga hårfärg.

Däremot nåt som är snuskigt vidrigt att ha hår kvar när man har lite flint eller har långt hår med flint är det snuskigaste som finns.

Män som inte sköter sina fötter och har sandaler är fruktansvärt äckligt. Det bör man ge kvinnor en eloge till vissa kvinnor att dom har fräscha vårdade fötter.

Kläder som sitter för tight är absolut det fulaste osexigast som finns.

Sedan män som har billiga skjortor är hemskt vidrigt

Solglasögon ska vara diskreta och subtila stora jävla insekts-solglasögon är vidrigt gräsligaste nånsin.

Mm mm
Last edit: 4 år 9 månader sedan by RainNo2.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166478 av Amandara
Träningstights Måste gå långt upp på magen. Annars är de värdelösa. Om de sitter under magen liksom. Pina.