Det räcker!

Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180619 av Lelle
Det räcker! skapades av Lelle
jag är inte psykotisk! Men de går på en person som just mig för det blir per automatik bland de flesta att man skyller på psykos - eftersom jag haft några psykoser innan.

den personen i england som jag gav pengar till blev totalt 9000. Det är väldigt sannolikt att hon inte ger pengarna tillbaka fast det var det hon lovade. Men jag gav från tidigt stadie henne inte ett öre till trots att hon bad om nya pengar länge många gånger efter - jag sa nej varje gång. Men 9000 är ingen affär, det är mycket vanligare att det är större summor alltid. Det är inte ovanligt att flera blivit lurade på 50 000 kronor! Det har hänt i många fall, det är oftast mycket mera pengar. Det förekommer också att folk blivit lurade på 100 000 kronor! Det är värre. Och med hon i england så fick hon en peng, sedan tyckte jag det skulle vara bra, att hon nöjer sig och förblir tacksam. Men hon var en girig person och bestämde sig för att försöka mjölka mig på pengar. Och jag lade ett tidigt nej att hon inte får mer pengar. i ett meddelande försökte hon få mig att sända iväg 34 000 kr vilka skulle gå till en person i Afghanistan som skulle lämna landet, jag skickade inte och hon hade ju förstås tagit pengarna själv. Och efter hon fått 9000 kr (vilka var för passen/nationellt id-kort, en ouppklarad hyra hon inte fått betald för sitt förra hus och för en flytt till nytt hus, hon var mitt i en pågående flytt) försökte hon få mig att sända iväg 7000 kr - nästan lika mycket till, vilket hon menade skulle vara för cancerbehandling men jag satte då stopp för henne och berättade för föräldrarna samt sa att hon aldrig får mer pengar. Hon bad om pengar under flera månader många gånger efter ändå som en av gångerna skulle varit för en matta till huset och sista gången till hennes barn men jag sa nej alla gånger. Jag hade markerat jätte tydligt att hon inte får mer pengar men hon tjatade ändå men på de senaste flera gångna månaderna fick hon inget. Jag blev inne en kort stund på att skicka iväg en bärbar dator som saknar dvd spelare som jag inte använder för att få henne sluta tjata men jag ångrade mig ganska snart och kom till insikt och pratat med föräldrarna och den är kvar här, den sändes inte iväg.
Denna människa var inte rätt att ha att göra med. Det blev 9000, så allting gick ändå väldigt bra, jag kommer billigt undan!! Tur! Det blev inte mera pengar. Och det var tack vare att jag satte stopp för henne och tog kontakt med föräldrarna, jag fick lite återfall med den bärbara datorn som saknar dvd spelare men det löste sig också.

Jag ber om ursäkt för det Geta, men du har själv sagt det flera gånger att ni förlorade 50 000 kr på en bilaffär förut under en psykos? Jag tycker det låter hemskt!

Det har mera oftare varit mycket större summor i farten!

Det knäckte inte mig. Men det finns en annan sak. Och jag vet att det är lätt för alla att få tanken om psykos eftersom jag är en person som haft psykoser och just därför går dom på mig!!

Jag blir hackad, och det har pågått ett tag. Det är antingen vänsterpolis eller vänstermedia som ligger bakom denna sak. De redigerar om mina foton i datorn! De lägger till mörka fläckar på ansiktena, vita märken eller lägger till vissa prickar eller drar om drag eller former lite grann.

Det senaste fotot jag fick från min hjälpperson med mina biologiska mamma har hackarna total förstört. Och det var från början att perfekt foto! Det var det bästa fotot utav alla foton som funnits. Men de har lagt till märken, streck, fläckar osv och förstört fotot och hon ser inte lika glad ut och inte som sig längre.

En gång när jag fotade av ett foto på mig med mobilen, så såg jag efter några timmar hur det lades till en mörk stor cirkel på pannan ! Och när jag kollade i mobilen och gick i huset till fotot som hänger på tavlan så var inte den mörka cirkeln på tavlans foto i vårt hus. Det är skit tråkigt detta!!!

Och den senaste bilden på min mamma fick absolut inte bli förstörd eller ändrad. Det var den bästa bilden någonsin. Och hackarna kommer aldrig någonsin ge mig tillbaka originalet! Det gör mig olycklig att jag aldrig får se eller kommer ha originalet igen...

Jag villa ha alla bilder som de var från när de blev tagna!

Den senaste bilden på mamma fick absolut inte bli förstörd! Det var ett så bra foto från början. Jag kommer aldrig ha originalet...
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180622 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det räcker!
Det här att jag förlorade 50 000 kr på en bilaffär försöker jag inbilla mig att det inte var så farligt. Om jag slår ut det på 25 år som jag inte haft bil, så blir det 2000 kr om året.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180624 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
Jag är knäckt - jag blev så ledsen av att de tar bilderna ifrån mig.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180625 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det räcker!
Göra dåliga affärer är trist, men som man säger livet är mer än pengar.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180628 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
Det är inte så farligt, 9000. Många har blivit lurade på 50 000. Det är oftast mycket mer pengar det vill säga! Men vafan! Jag ville ha bilderna som de var från början, de är inte längre samma bra bilder! Och bästa bilden på mamma blev totalförstörd, det är ju fint att få foto med min mamma, det är heligt och bilden var ny. Jag blir arg som en tjur någonstans!
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180630 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det räcker!
Jag har nog blivit blåst på över 50 000kr de senaste 10 åren.

Anchored in Christ ✟