Vad äter ni till middag i dag? Nr 20

Mer
17 sep 2019 15:31 - 17 sep 2019 15:31 #1184714 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad äter ni till middag i dag? Nr 20
Strömming a la Jacob
Senast ändrad: 17 sep 2019 15:31 av Admin1.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
17 sep 2019 15:39 #1184717 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad äter ni till middag i dag? Nr 20
Får ta och laga tidig middagsmat frusen vilket inte beror på kyla inomhus utan fått för lite mat.

Värme är bostadsbolaget skyldiga att sätta från 15 sep så är det fortfarande kallt trots att ni satt i er mat klaga men mät temperaturen inomhus först se till att äta svensk hushållskost bäst för oss med svenskt klimat, mycket fett och proteiner. Det jag förmodar är en tidig vinter samt mycket kall vinter och en varm nästa sommar.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
17 sep 2019 15:49 #1184720 av Nissegossen
Under vinterkriget såg Finnarna till att manskapet fick rejäl och varm mat samt vila inomhus med värme några timmar. Ryssarna anföll och skapade en genomträngning i fronten de hade chans på att rulla upp hela finska försvaret när de kände lukten av korvsoppa tänkte de bara på lukten av korvsoppa de övergav anfallet trots att befäl sköt med pistol mot dem för att fullfölja anfallet vilket Finländarna utnyttjade och täppte till där vilket gjorde att anfallet kom av sig, benämnt som korvkriget i Finland

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

• 1Dave
  • 1Dave Profilbild
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • At your service!
Mer
17 sep 2019 17:38 #1184733 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Vad äter ni till middag i dag? Nr 20
Vegoburgare med bröd och pommes.

/Dave

Mer
17 sep 2019 17:44 - 17 sep 2019 17:48 #1184738 av Nissegossen
Färdigköpta köttbullar med lingon körde i mikron och åt.

Jag har rökt sidfläsk som jag vill ha tillsammans med blodpudding eftersom det är inköpt blir det senare (men inte idag) eller rårakor med fläsket

Det är bra mat i kyla

Senast ändrad: 17 sep 2019 17:48 av Nissegossen.

Mer
17 sep 2019 19:57 #1184762 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad äter ni till middag i dag? Nr 20
Mina element är varma nu.

Mer
17 sep 2019 20:20 #1184764 av mopa
Svar från mopa i ämnet Vad äter ni till middag i dag? Nr 20
Ostsnitzel o stekt potatis.

Mer
18 sep 2019 05:52 #1184792 av Nissegossen

Geta skrev: Mina element är varma nu.

Från den 15 september är värden skyldig att se till att det finns värme i fastigheten. fram till 15 maj

Sidan laddades på: 0.437 sekunder