"Det är en som beter sig konstigt här" [Vad som "krävs" för att bli LOB:ad]

Omröstning: LOB/ Ej LOB

Bra
Inga röster 0%
Dålit
1 100%
INTE D'=
Inga röster 0%
Totalt antal röstare: 1
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187485 av salig
I teorin och praktiken Vad krävs för att nån ska bli körd till psyket, räcker d me att nån blivit avundsjuk på någon och ringer lakejerna lr att c på personen att den e utan jobb & ha varit i kontakt me psykiatrin förut(bara jenom titta på dom förstås!) 8O :| :tänk :gnugg jag har sj varit me om d och vet de facto att d e så hä d gå till :cry: Och jag vet att skulle jag överklaga lr sj sänka mej till deras nivå och jöra en anmälan så skulle dåm bara hitta ännu finurligarä sätt att bura in en på då vi lever i en satanisk kultur [t.o.m The End Of Times kanske :fiol :ljus ] där d största målet i livet verkar vara att just skapa så stor sorg hos folk som möjlit å tro inte att ja ba tycker synd om mä sj nu och inte ser alla andra för d e precis d ja jör och blir så rädd av då Fler och fler får sina fri- och rättigheter tagna från dom och ingen vågar säja ifrån:( mitt hopp är att ja' kan väcka liv i den här :sleep jätte som mänskligheten är innan d e fösent :cry: !:grattis:
Last edit: 4 år 6 månader sedan by salig.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187488 av PsychoWard
ja, det krävs inte mycket. eller snarare väldigt mycket djävulskap.

men att de skulle vara moralens väktare, det kan vi glömma. det är ett stort mörker som vilar över dem som låser in människor. eller som snackar skit om andra... en behöver inte sänka sig till den nivån. välsigna ens fiender och be för dem som gjort en ont, lär ju fungera iaf. tack Jesus!
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187507 av Nissegossen
Kan bara inte låta bli "Vad som "krävs" för att bli LOB:ad]" En LOB är inte straffbart det är att få sova ruset av sig i en fyllecell
sv.wikipedia.org/wiki/Lagen_om_omh%C3%A4...erusade_personer_m.m .

Att vara full är inte straffbart i Sverige

Numera finns sjukvård i stället för fyllecell är polisen snäll kör de en dit. Får tillägga att jag aldrig blivit omhändertagen för att jag varit full.

När jag först jobbade på Pripps förväntades att jag drack 3 st pilsner på jobbet om dagen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 6 månader sedan #1187511 av Nissegossen

PsychoWard skrev: ja, det krävs inte mycket. eller snarare väldigt mycket djävulskap.

men att de skulle vara moralens väktare, det kan vi glömma. det är ett stort mörker som vilar över dem som låser in människor. eller som snackar skit om andra... en behöver inte sänka sig till den nivån. välsigna ens fiender och be för dem som gjort en ont, lär ju fungera iaf. tack Jesus!


Kan stå till tjänst med att nedkalla Guds rika välsignelse må komma över ditt huvud

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1187516 av PsychoWard
ja, det skadar ju inte. tack NG.

iofs så finns det funktioner som poliser har som faktiskt används som just moraliskt väkteri. inte minst så att buset har något att vara rädd för, trots att "all" kunskap om Gud är borta från deras samveten/hjärtan.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187523 av salig
"Det kan vara tillnyktringsenhet, annan "vård" inrättning,"
Last edit: 4 år 6 månader sedan by salig.