Mitt mål just nu

Mer
4 år 4 månader sedan #1202128 av krokus
Svar från krokus i ämnet Mitt mål just nu
Ett mål jag har är att klara av att rida ett dressyrprogram och få över 60% som resultat.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1202165 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Mitt mål just nu
Träna hårt och modigt. Efter vad jag kan. Vilket inte är så mycket. Jag vill gå upp till Everest basecamp. Tittat på Expeditionen på tv 4. Himalaya är det vackraste och mäktigaste som finns.

Att lägga in svart golv i vardagsrummet om ca 5 år. Införskaffa några ostindia svart tallrikar. Mer tatueringar....vill täcka hela min ärrade arm. Men ingen brådska. När pengar kommer.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 4 månader sedan #1202180 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Mitt mål just nu
Såg på eurosport för ett tag sedan om typ terrängcykling, det såg hemskt jobbigt ut typ sand och hinder. Mitt mål är att förvandla livet till det bättre, framförallt till de som utan att behöva utföra kriminella gärningar för att överleva ska få må så bra som möjligt.

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1202186 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mitt mål just nu

memphis skrev: Här kan man dela med sig av sina mål, små som stora.

Jag har som mål just nu att nå 7000 inlägg på Viska! :) Och så har jag ett delmål. Att nå ner till 65 kg.

Det är svårt att nå 7000 inlägg eftersom Admin raderar inlägg hela tiden. Det är 2 steg framåt. Ett tillbaka. Men jag förstår om Admin måste radera inlägg, så mycket som vi postar.


memphis det gäller oss alla, blev ju besviken när man hade skrivit och vadå förlorat allt det.

jag kommer inte ihåg när jag hade fått ihop 7000 inlägg, det var mycket länge sedan Admin är liksom utan tävlan då han raderar våra (Lite tyrani) annars givet mest inlägg jag ledde länge på första plats numera har Geta segdraget gått förbi jag men i det kolla vem som har mest procent av sajtens innehåll det kan alla roa sig med

En kort precis iopkrymt inlägg ger 1 inlägg. Långt utömmande svar för att lättare förklara hur, varför, 1 inlägg

saara här behövde hjälp, av Admin hon förstod inte, men när jag försökte guida henne med hela kjedjan fick jag överbrygga klyftan frågade förstord du nu, Ja

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1202226 av memphis
Svar från memphis i ämnet Mitt mål just nu
Mitt mål är att komma ur sängen tidigare imorgon. Det är inte ok att ligga till 16.30.
Mer
4 år 4 månader sedan #1202227 av notwoodstock2
Svar från notwoodstock2 i ämnet Mitt mål just nu
Att inte äta kladdkaka till middag.