Mitt mål just nu

Mer
4 år 4 månader sedan #1203377 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Mitt mål just nu

Amandara skrev: Hur menar du engelsk svensk?


Den innehåller en översättning på engelska och en på svenska. De står parallellt. Bibel 2000 och tror King James översättning. Den innehåller hela nya testamentet och Psaltaren från gamla testamentet. Alltså ej hela gamla testamentet.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 4 månader sedan #1203431 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mitt mål just nu
Har inga böcker och bokhyllor allt vad böcker heter ligger i källaren bla både biblar och vad jag tror den bilingal nya testamentet jag gav till far. Dock grunnar jag på vem som tog min sönderlästa komfirmations Bibel den har gått i limningen i ryggen med lösa blad, den har fått fötter och tänker, jag den har gått till någon som verkilgen behöver den. Samt två Bibelkonkordans. Ett slags uppslagsverk till Bibeln.Jag får be för de som kommer hit. jag berättade för en hemtjänst ser ni något här som ni vill ha, prata med mig så löser jag det, istället för att ta det så kan vi lösa det. jag sade, att det låg i en pappkartong 6 st kaffeskedar förgyllda bara kartongen var kvar, hon frågade vad skulle de vara till? Finservisen med kaffekoppar, finns ju inget guld i dem merän på utsidan det ser snyggt ut till kaffeservisen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1203661 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mitt mål just nu
Är att repa min pappas diskmaskin,
Mer
4 år 4 månader sedan #1203662 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mitt mål just nu
Att försöka stoppa förkylningen. Ligger lågt.
Mer
4 år 4 månader sedan #1203675 av memphis
Svar från memphis i ämnet Mitt mål just nu
Att göra mina ärenden idag.
Mer
4 år 4 månader sedan #1203964 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mitt mål just nu
Är att hitta manualen till min pappas diskmaskin.