Galet eller brilliant?

  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
4 år 4 månader sedan #1199410 av Klanggedin
Hej!
Jag har handlat på coop där jag bor i 10 år och har samlat poäng genom medlemsskapet.. Idag är jag uppe i 70 tusen poäng och jag har tänkt avsluta mitt medlemskap! Saken är den att jag känner en av tjejerna där som jag gillar och vi hade ett vad som hon förlorade... saken är den att om jag hade förlorat så var jag tvungen att spela på hästar på en summa som hon bestämmer...

Grejen är den att jag tänka visa en vink genom att ta mina 70 tusen poäng och få de ynka 700 kr jag får för dem och spela för hästar ändå!

Kan de ligga något i saken eller är det en helt befängd idè?
Mer
4 år 4 månader sedan #1199421 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Galet eller brilliant?
Dum idé. Du kan inte få ut poängen på COOP i pengar så du kan spela på hästar...

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 4 månader sedan #1199434 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Galet eller brilliant?
Köp Coops eget märke pulverkaffe det är gott, det är det ända jag köper där numera de är att betrakta som svindyra andra affärer här uppe är billigare och ett år var områdets affärer här Göteborgs dyraste, så flytta inte hit. Coop lever på spel det är den som är spelbutiken här.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1199441 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Galet eller brilliant?
Värdechecken är inte poänggrundande och gäller ej som betalning på coop.se eller vid köp av tobak, spel, lotter, presentkort, receptfria läkemedel och förmedlade tjänster.

från COOP.SE

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1199443 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Galet eller brilliant?
Ett tag var det en butikschef på Coop, han var den bäste butikschefen på Coop som varit här. jag fick en dator, gammal men fungerande den gick jag med till en granne som hade spelmani och hon hade kommit i fogdens våld, lade en massa spel på den och hon fick den. En kassörska hade bara smakat nässelsoppa på restaurang varpå jag tidigt det året varit ute och plockat nässlor, den dagen jobbade hon inte men butikens chef hade två bonussöner de lät mig stå i pausrummet där jag lagade nässelsoppa och de åt upp den.Ena grabben gick it linjen på Chalmers och han hjälpte mig med min dator och jag hade bara två återställningsskivor men ingen startskiva han sade och förklarade att det fanns som han kallade det spökfiler och fick operativsystemet att fungera, tyvärr tog han livet av sig senare. När jag skulle fylla 50 bast tog han ett kort och jag fick en CD med Nissegossens ungdoms musik. Tyvärr är den inte kvar

På den tiden öppnade jag charkkylen lade in varma öl och bytte mot kalla allt med tillåtelse av butikschefen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1199493 av memphis
Svar från memphis i ämnet Galet eller brilliant?

Inwatto skrev: Värdechecken är inte poänggrundande och gäller ej som betalning på coop.se eller vid köp av tobak, spel, lotter, presentkort, receptfria läkemedel och förmedlade tjänster.

från COOP.SE


Får man inte använda den för att handla överhuvudtaget?! Vad ska man då ha en värdecheck till?