Galet eller brilliant?

  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
4 år 5 månader sedan #1199527 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Galet eller brilliant?
Helvette vad jag är korkad! Jag tog en värde check för 700 utan att läsa det finstilta...
Den går bara att använda om man handlar för över 700 kr på en gång! Vad fan ska jag köpa för 700?

"Värdechecken laddas på Coop-kortet. När du valt en värdecheck ligger den laddad på hushållets samtliga Coop-kort i 90 dagar. Värdechecken löses in automatiskt när du drar ditt kort i kassan, förutsatt att köpesumman överskrider checkens rabattvärde. Följaktligen kan du inte spara en vald och uppladdad värdecheck till senare köptillfällen. Om värdechecken kombineras med en procentrabatt dras värdecheckens belopp av först, den procentuella rabatten beräknas således på det lägre beloppet. "

Har jag läst fel?
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1199528 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Galet eller brilliant?
Fyll frys och kyl, köp stapelvaror varför inte ett nödförråd med konserver köp ris, fullkorn det går att leva på enbart råris, men ej basmati eller annat vitt ris, då det saknas vitaminer och mineraler och därmed kan man utveckla beriberi en dödlig bristsjukdom pga vitaminbrist, kaffe socker, köp förvaringskärl i plast med skruvlock det håller insekter borta från maten.

Jag har inga svårigheter med att handla upp 700 kr på enbart mat

Köp nötter, fullvärdig kost, för ren överlevnad klarar du dig på 20 st jordnötter per dag, obs ren överlevnad det ingår inget arbete i det. Choklad något som piggar upp en torftig matsedel. Köp pulverefterrätter mjölk på påse, ett mjölkmjöl Semper en påse en liter vatten, mjöl torrjäst listan på vad man kan behöva i ett hem kan göras mycket längre pulvermos allt möjligt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.
  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
4 år 5 månader sedan #1199538 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Galet eller brilliant?
Sätt dig ner och knåpa på det där..Kanske ska ha en ny stekpanna tänka han...
Mer
4 år 5 månader sedan #1199541 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Galet eller brilliant?

Klanggedin skrev: Sätt dig ner och knåpa på det där..Kanske ska ha en ny stekpanna tänka han...


Teflonpanna? Kommer inte i min närhet, avskavt teflon det går rätt ned i din mage och vad händer där?

Gjutjärn, järn behöver kroppen och ännu har ingen dött pga järn, jag menar nu metallen järn annat järn i flytande form går att dricka, men man kan dricka, men för mycket kan man dö av

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
4 år 5 månader sedan #1199574 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Galet eller brilliant?
Jag hade 2 val på stekpannor. Jamie oliver panna 28cm 500 eller en billigare för 300 som varken var mer eller mindre... Sen hade jag lite strumpor och sånt i åtanke..

Hon jag skulle prata med vart varken glad eller förvånad.. Nåja 10 års samlande för en stekpanna?
Mer
4 år 5 månader sedan #1199595 av memphis
Svar från memphis i ämnet Galet eller brilliant?
Du kan ju köpa skor och kläder på Coop.