Vad brukar människor kritisera dig för?

Mer
4 år 4 månader sedan #1200008 av Klanggedin

AddictedWhore skrev: När jag hade gymvänner för femton år sen klagade dom på att jag joggar för fort. Det blev ibland irritationen. Men det var deras tävlingsinstinkt som fick en törn.


Det är därför du är så tjock nu va?

-I feel ya!
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1200021 av Clean
Trots det att jag är tjock skulle jag fortfarande kunna springa fortare än vad du gör med handen innanför byxorna, snor som hänger, stinker gorilla. Döda, tomma, bleka ögon.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 4 månader sedan #1200039 av krokus
Haha, även jag har fått höra att jag joggar för fort. Går för fort också. :?
Mer
4 år 4 månader sedan #1200046 av memphis
Jag har miljoner brister och fel, men ingen brukar faktiskt kritisera mig :)

Jo förresten idag sa min mamma att min hund blivit tjock. Det är ju en form av kritik, för det är ju jag som i så fall matar henne för mycket. Men nu är hon inte tjock. Och det svarade jag också.
Mer
4 år 4 månader sedan #1200049 av Klanggedin

AddictedWhore skrev: Trots det att jag är tjock skulle jag fortfarande kunna springa fortare än vad du gör med handen innanför byxorna, snor som hänger, stinker gorilla. Döda, tomma, bleka ögon.


Vet inte riktigt hur jag ska ta det här.. Finns det någon annan anledning än dina oformliga ideer?
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1200050 av Clean
Södermalmskidsen och jag när jag bodde i min ungdom där gick alla fort. Ingen klagade. Men gick nån sakta så gick vi oxå sakta. När vi joggade var det runt Södermalm och trappan på Tantolunden tävlade vi vem som orkade bäst och det var jag.

Ja du kan juh alltid börja träna. Sedan en plastikkirurgi vore på sin plats att höja kindbenen det skulle vara kronan på tårtan (:
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.