Oss missbrukare emellan

Mer
4 år 5 månader sedan #1199925 av krokus
Svar från krokus i ämnet Oss missbrukare emellan
En psykolog sa att kärlek är min drog. Jag blir lätt intresserad av andra på ett kärleksfullt plan. Jag är hopplös. Har haft fler pojkvänner än vad jag velat.

Jag *tror* att killar/män lätt blir förälskade i mig också, dels för att jag är söt och dels för att jag är logisk i mitt tankesätt.

Jag har svårt för de som inte kan pussas ordentligt. Ett tag hade jag en dejt/pojkvän som bet i min underläpp jämt. Det gjorde ju ont! Vilken loser.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199927 av Geta
Svar från Geta i ämnet Oss missbrukare emellan
krokus,

Du har ju haft många beundrare här på Viska också.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199928 av krokus
Svar från krokus i ämnet Oss missbrukare emellan
Geta,
Ja. :hjärta
Mer
4 år 5 månader sedan #1199935 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Oss missbrukare emellan
Krokus, vadå bet han istället för att pussas? Han kanske försökte vara lite "rough och passionerad" men misslyckades.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199940 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Oss missbrukare emellan
Nikotin, cola, socker?
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1199971 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Oss missbrukare emellan
Missbrukar alkohol och snus, det är mina laster. Har slutat röka, det hjälpte att sluta röka med snus istället. Höll upp i 5 veckor med alkoholen.

Mitt tips är att ha det hemma som du vill sluta med och ändå sluta att ta vad man nu vill sluta med. Det är psykologiskt, har du det hemma som du vill sluta är det en trygghet det att du har det och ändå sluta annars ofelbart får man en noja och går ut och köper. Man måste kunna ha det man missbrukar utan att röra det, ty vad gäller tobak och alkohol finns överallt ute, man stålsätter sig och rör det icke

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.