LO-basen: Flyktingar kan ge Sverige superekonomi

Mer
4 år 5 månader sedan #1201475 av Richard
Publicerad 2015-12-16:
www.svd.se/lo-basen-flyktingar-kan-ge-sverige-superekonomi

Om Sverige lyckas med integrationen av nyanlända flyktingar på arbetsmarknaden kan Sverige om tre–fyra år ha en superekonomi med 4–5 procents tillväxt. Det sade LO-ordföranden Karl-Petter Thorwaldsson till Nyhetsbyrån Direkt på onsdagen.


O om man inte tycker som Karl-Petter Thorwaldsson eller Stefan Löfven, så är man fascist, rasist o nazist!



Nä, dra åt helvete alltså!
Nu ska jag gå till mina hederliga polare på pizzerian som jobbar o sliter ärligt nästan dygnet runt! De är från Syrien o gör givetvis rätt för sig erbjuder alltid kvitto. Sen kan man ha olika syn på religion o inte håller med varandra, annars tycker jag som Pompe, eller Kim!

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201479 av Recard2016
Hitler skapade jävligt många jobb, Tysklands ekonomi har aldrig gått så bra.

"Går man nästan över till SD" e man fascist dock ja.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201490 av Geta
Varför ska LO:s ordförande avgå nästa sommar?
Mer
4 år 5 månader sedan #1201495 av Richard

Recard2016 skrev: "Går man nästan över till SD" e man fascist dock ja.

Källa på att Sverigedemokraterna är fascister?
fof.se/tidning/2015/2/artikel/fascister-...-vad-anser-forskarna

Tidigare var den s.k. "historikern" tillika pappskallen Henrik Arnstad, Stefan Löfvens rådgivare, men han hade ingen examen alls... :rotfl
tidskriftenrespons.se/artikel/ar-sd-ett-fascistiskt-parti/
Mer
4 år 5 månader sedan #1201497 av zoegas

Recard2016 skrev: Hitler skapade jävligt många jobb, Tysklands ekonomi har aldrig gått så bra.


Det var för han snodde Judepengarna. Det var stöld alltihop.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 5 månader sedan #1201521 av IngeF

Recard2016 skrev: Hitler skapade jävligt många jobb, Tysklands ekonomi har aldrig gått så bra.

Det gikk så det suste i Vest-Tyskland i etterkrigsårene også. Det er mye lettere å vokse fort om man starter på null. Trumps jobbsuksess kommer vel først og fremst av kunstig lave renter. Så får vi se om Trumps isolasjonisme vil føre til mindre krig i verden. Har mine tvil. Er det ikke USA som bestemmer, så er det så klart en annen stormakt som fyller vakuumet.