Ett knep på att avslöja falska och bedragare!

Mer
4 år 4 månader sedan #1201922 av Clean
Ställ frågor om deras inre utan dom märker det så visar det sig.

Jag har problemet än hur ful människan är efter alla lögner så som man har överlistar igenom frågor. Så kan jag ha överseende. Tänker dom kan inte va så intelligenta. Det är sällan jag tycker nån är mindre intelligent och att intelligens kan definieras i tusen delar. Men om man inte förstår bättre sååå ja skitsamma

Viktigast av allt börja ställa frågor.
Mer
4 år 4 månader sedan #1201923 av memphis
Är inte det bästa att bara lägga på luren om det känns skumt?
Mer
4 år 4 månader sedan #1201924 av Clean
Jo det är klokast att bara lägga på då.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1201930 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Ett knep på att avslöja falska och bedragare!
själv brukar jag förespråka att studera kroppspråket men det är ju nån som lär ha kontroo över hur vi uppfattar saker också...


ja man kan få misstanksamhetens ande och den kan ju faktiskt ofta vara rätt, det råkar stå något exempel om det i den heliga bibeln. en gång var det iaf om nån kvinna som misstnktes vara otrogen, som jag kommer ihåg det, och fler gånger kanske det var som människorna förstod/hanterade den fel. och ska sanningen fram så vet jag faktiskt inte om det första exemplet var genom rätt ande, heller.

tror det vettigaste man kan göra är att be för sina fiender, som Jesus Kristus lärde oss. det är enkelt , med högsta säkerhet väldigt gudsfruktigt och lär riskera att få rikliga välsignelser att regna över en. ju mer man "inte vill det" eller hatar sin nästa, desto större välsignelse, jag tror det är så enkelt om man vänder om till Jesus Kristus.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1201940 av Clean
Ja Geta troligt men jag brukar inte prata om det. Det är mera andra som har pratat om. Orka
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Clean.