meeto och Birjer Jarl

Mer
4 år 5 månader sedan #1202122 av Nissegossen
Landskapslagarnas uppkomst
sv.wikipedia.org/wiki/Landskapslag
De var tidigt ute i hela Norden
sv.wikipedia.org/wiki/Kvinnofrid
Får fråga, skall man skall man utdöma dödsstraff för män som våldtar en kvinna eller vad anser ni?
Eller ha det som idag, motiv för och emot?
Samt att vikingarna badade Bastu och kläderna låg utanför, det var dödstraff på att stjäla kläderna
Lag och ordning och hårdare tag?

En undersökning i Chicago visar hur en stadsmiljö påverkar ungas betende i ett område var våld, ett näraliggande var det mindre våld pga naturliga mötesplatser där alla kunde prata med varandra var det mindre brott. Så som svenskar gör de är med i idrottsföreningar och annat som gör att grannarna och barnen möts från tidig ålder för barnen i USA har de funnit det genom en undersökning och i USA, där tjänar man pengar den som vill tanka ned får betala

www.jstor.org/stable/23262112?seq=1#page_scan_tab_contents

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1202148 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet meeto och Birjer Jarl
Dödsstraff för våldtäkt tycker jag är ett för hårt straff. Jag är inte feminist, men det kan inte ha varit lätt att vara kvinna förr i tiden. Jag ogillar en viss religion, den religionen förtrycker kvinnor.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1202150 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet meeto och Birjer Jarl
Staten ska inte syssla med hämnd. De ska vara opartiska.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 5 månader sedan by zoegas.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1202153 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet meeto och Birjer Jarl

Fantasio skrev: Dödsstraff för våldtäkt tycker jag är ett för hårt straff. Jag är inte feminist, men det kan inte ha varit lätt att vara kvinna förr i tiden. Jag ogillar en viss religion, den religionen förtrycker kvinnor.



Om pratar med en kvinna om Islam predikar en kvinna i Sverige om att i Koranen har kvinnan en stark ställning i deras Koranen.

Det som är lurigt är tolkningen av Koranen, det är tolkningen av koranen, som givet för en med Schizofreni att när de när de sjunger på Arabiska är det nyanser som gör att ord ligger nära varandra och kan då tolkas annorlunda


Hon är egyptiska och heter Om Kalsoum
Hur jag vet, en utav hemtjänsten som kom hit fick önska musik och sång och därav hans önskan av denna kvinna, därav att jag kom ihåg namnet. förstår ni alla möjligheter att höra fel, det är typiskt för Arabiska

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1202155 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet meeto och Birjer Jarl
Samt Araberna säger också vi har Abraham till stamfar Nu är jag rätt in i bråket vad gäller både Judar och Araber
sv.wikipedia.org/wiki/Abraham_(patriark)
Här är Ismael förstfödd
sv.wikipedia.org/wiki/Ismael

www.grundskoleboken.se/wiki/Abraham_och_hans_s%C3%B6ner
Kom ihåg att om Ismael sades att han kan aldrig hålla fred med sin broder

Abraham och hans fru var gifta med varandra men de var halvsyskon
De kunde förr också

Samt att Isak var Abrahams son med Sarai ändelsen är medveten ty Gud gav henne namnet Sara.
Isak var den som fick ärva efter Abraham. Så är det i den litteratur jag läst

Samt Ismael var ett barn med Abraham och en Egyptisk tjänstekvinna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1202158 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet meeto och Birjer Jarl
muhammad är den falska profeten som Jesus Kristus mycket tydligt varnade emot.

islam är Satans religion.