Black friday

Mer
30 nov 2019 15:51 #1207647 av Geta
Svar från Geta i ämnet Black friday
Många affärer har numera det svårt att gå ihop. E-handeln tar det mesta.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
30 nov 2019 16:59 #1207678 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Black friday
Inte bara den vanliga handeln vill lura en på pengar utan även Apoteksbolaget som jag har konto hos. Där vill de att trots att jag har konto vill de ha kontant över disk, jag är tvungen att säga åt dem att jag vill ha det på kontot och förra veckan fick jag påminnelse om att hämta ut medicin, det var min avg ssk som beställt 2 st förpackningar injektions vätska, jag hämtade ut dem, men de sade att när man beställer från fjärr apotek måste man fylla i en ruta om att det skall gå på kontot och enligt dem hade han inte gjort det. Eftersom det är slutet på året var summan de krävde 47 kr, vilket jag betalade för att få medicinen.

Jag sade till honom tur att det inte var Januari då hade beloppet blivit varit så stort att det gick upp till fribelopp direkt och sedan ändå få betala samma summa varje månad till dem för kontot. De är riktigt fula nu och jag skall mejla God man om att ta ett annat apotek och avsluta med apoteksbolaget. För detta går i en gråzon där jag inte får rätt mot dem och avsluta därför avtalet. Lämpligt nu inför nyår.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
30 nov 2019 17:24 #1207693 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Black friday
Asså jag missa black friday för jag var på psykhem.

Mer
30 nov 2019 17:51 #1207708 av Geta
Svar från Geta i ämnet Black friday
Jag missade också black friday, då jag inte mådde bra igår.

Mer
30 nov 2019 20:02 #1207742 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Black friday
Jag köpte en ny bh jag med. Och lite konstnärsmaterial.

Mer
01 dec 2019 11:48 #1207835 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Black friday
Nissegossen,
Om du betalar 47 kr kontant, så hamnar det i högkostnadsbeloppet. Det betyder att du slipper betala 47 kr via ditt konto.Det blir ingen extrakostnad för dig.

• Pg
  • Pg Profilbild Författare till inlägg
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
Mer
21 dec 2019 18:02 #1213845 av Pg
Svar från Pg i ämnet Black friday
Jag har korat mitt bästa köp under black friday. Det blev ett par band man använder för kroppsviktsträning. Dom är enkel att sätta upp och sköna att använda. Samt bra med motion.

Sidan laddades på: 0.151 sekunder