Wallin eller Virtanen viskas expertis!

Omröstning: Vem tror på?

Wallin
4 40%
Virtanen
1 10%
Vet inte
5 50%
Totalt antal röstare: 10
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1206217 av Clean
Vem tror ni talar sanning?
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Clean. Orsak: Analöppning
Mer
4 år 4 månader sedan #1206218 av Geta
Ingen aning!
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1206220 av Clean
Fan skulle haft det som alternativ oxå. Ni kan väl skriva här om ni har svaret vet inte.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206227 av Richard
Jag tror på Cissi Wallin, dock är jag så långt i från vänsterfeminismen som man kan.

Självklart har Virtanen på fyllan o kokain gett sig på Wallin. Att hon nu åtalas för förtal tycker jag är fel! Fredrik Virtanens brott hade preskriberats, men det betyder ju inte att han är oskyldig!
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1206248 av Clean
Varför tror du att det är så Richard? Tex att Wallin åtalas för förtal? Kokain och alkohol är en förklaring, men ingen ursäkt. Jag har aldrig skadat nån på fyllan eller kokain med olika former av våld. Förutom verbalt! Helt annat med olika våld som tex sexuell våld!

Jag tycker jag vet inte. Lyssnat på rättegången båda Wallin och Virtanen! Båda verkar trovärdiga när dom pratar i rättegången, men jag tror nog lite mera på Wallin. Hon har iaf mina sympatier mer än Virtanen. Dessutom pratar hon om andra kvinnor som även blivit utsatta av Virtanen men vart är dom kvinnorna nu när Wallin själv står åtalad?

Sedan Virtanen! Hans röst är tveksam. Rösten är osäker och orden och meningarna är inte flytande naturligt sätt!

Så vad hände? Så jag fattar ingenting!
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206262 av Amandara
Wallin. Man ljuger inte om våldtäkt. Hon outade honom på nätet. Det får man det är yttrandefrihet. Att sedan hennes inlägg fick så stor spridning kan hon knappast rå för. Virtanen är skyldig. Skitstövel.