Wallin eller Virtanen viskas expertis!

Omröstning: Vem tror på?

Wallin
4 40%
Virtanen
1 10%
Vet inte
5 50%
Totalt antal röstare: 10
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
4 år 4 månader sedan #1206305 av Cosmos
Jag tycker hjärtligt illa om dem båda så jag avstår från att tycka något.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 4 månader sedan #1206306 av Jocke


Då detta är explosivt, så vill jag påpeka att många redan har dömt ut Virtanen, nu är det upp till domstolen att avgöra detta fall!

Nej, jag tycker bara synd om båda som har drivits av en s.k hämndbegär! Media har hängt ut båda har jag en känsla av?

I.O.M att dem låter folket avgöra detta miserabla rättsfall!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 4 månader sedan #1206311 av Clean
Cosmos varför ogillar du dessa två så mycket? Du behöver inte svara!

Ja Jocke det är sant. Startade tråden för jag vill se vad ni tycker då det brukar vara lite annorlunda än resten av befolkningen. Det är få som lever med livslånga psykoser. Och vi vet pga vårt lilla helvete att inte göra det värre än vad det är. Då dem många icke psykotiska tar livet och händelser inte med försiktighet, varsamhet och djupare reflektioner. Utan dom tutar och kör som odödliga dårar. Dom vet inte vad dom har och har mycket att lära sig av oss.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206313 av Amandara
Pöbeln kan väl inte Wallin rå för vad den gör. Tänk om Wallin tar livet av sig. Man ljuger inte om en våldtäkt...Man skämms som fan för att man blivit utsatt. Riktigt skamligt är det. Som om det var ens eget fel. Att Virtanen har mage att anmäla Wallin för grovt förtal. Som sagt, vad pöbeln gör kan inte Wallin rå för. Åtala pöbeln då. Alla dessa massa människor.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 4 månader sedan #1206314 av Jocke


Att bli utnyttjad sexuellt är ju densamma som våldtäkt? Då blir vi alla mer eller mindre våldtagna i många sammanhang utöver det sexuella, utnyttjad ekonomiskt osv är ju också ett sätt att kränka ngn annan.

Människan har ännu inte uppfunnit ngn metod att undvika kränkningar, utan vi måste alla stå på oss för att undvika att falla mellan alla stolar! Då blir det oftast konflikter som drabbar tredje part, i det här fallet pöbeln!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 4 månader sedan #1206318 av Clean
Jocke ja våldshandlingar sexuella som inte sexuella såna kränkningar kan hända utan att kunna undvika det när man är på fel plats vid fel tidpunkt! Psykiska kränkningar kan man undvika. Igenom att ifrågasätta! Men är det en arbetsplats som mobbar en så bör man byta jobb. Tyvärr.