Wallin eller Virtanen viskas expertis!

Omröstning: Vem tror på?

Wallin
4 40%
Virtanen
1 10%
Vet inte
5 50%
Totalt antal röstare: 10
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
4 år 4 månader sedan #1206328 av memphis
Jag skulle inte lita en sekund på Virtanen. Men jag tycker inte Cissi Wallin verkar trovärdig heller. Svårt fall.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1206330 av Amandara
Tror jag inte. Inte min erfarenhet. Män tar för sig och förväntar sig att kvinnor ska vara tysta och underkasta sig.

Han som våldtog mig har våldtagit jävligt många. Han har ett tragiskt livsöde. Jag kan tycka synd om honom för det och hatar honom. Och andra män...för det är oftast män...som våldför sig.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206335 av Cosmos
Varför jag tycker illa om dem? Cissi Wallin är en riktig mediahora som tar varje chans att bre ut sig i aktuella sammanhang. Hon har även deltagit i Let's dance och röstades ut, kanske var det också en kränkning.

Kränkta svenskar finns det gott om, skulle tro att vi är världens värsta kränkta. David Eberhard har skrivit en bok om detta: Ingen tar skit i det lättkränktas land. Jag undrar vad han tycker om Cissi Wallin.

Virtanen är en söderhipster som har uttryckt sig nedlåtande om landsbygden. Ja, rent av kränkande!
Mer
4 år 4 månader sedan #1206337 av Richard
Jag skrev under #metoo-perioden, under taggen #ihave, o bad om ursäkt för eventuella oönskade sexuella inviter som jag gjort. En tjej som hade stora tuttar som jag (och många andra) tyckte om att talla på, men som hon inte gillade att man gjorde i 14 års-åldern, hon skickade ett hjärta på kommentaren på Facebook. Det är det grövsta sexuella brott jag gjort.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206339 av Geta
Har inte koll på någon av dom.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206343 av Clean
Ja Memphis det var min slutsats efter att ha startat tråden. Svårt fall!

Amandara har du haft någon att prata med? Jag har blivit våldtagen både av män och kvinnor. Det råder en tystnadskultur där män har blivit utsatt för sexuella övergrepp. En pojke eller man som dom tänker kan inte bli våldtagen av en kvinna eller kvinnor som i mitt fall. Så det finns ingen riktig statistik för mörker antalet är större än vad man tror. Hur stort vet vi inte pga tystnadskultur! Så det gäller inte bara kvinnor tystas och underkastas. Dessutom är idag Sverige så utvecklat så kvinnor har det mycket lättare att leva än nånsin i Sveriges historia. Dessutom hjälpte metoo med det! Så jag förstår inte riktigt ditt resonemang! Nästa naturliga steg borde vara för män som har blivit utsatt för sexuell våld av kvinnor. Men det händer inte ett skit. Så va glad och tacksam för det är kvinnornas tider det hära. Ta vara på det! Sluta va så jävla bitter!