Ny naturkraft troligen upptäcks, kan kopplas ihop med mörk materia!

Mer
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1206391 av PsychoWard

Richard skrev: (jag har inte förstått allt själv ännu),

det är det som är grejjen med "mörk materia". det är något som menas beter sig på ett oförutsett sätt och det utlovas en allvarlig vanföreställning för de som inte emottog kärleken till Sanningen.

dessutom är det väl mer eller mindre underförstått att den som får kontrollen/kunskapen över "mörk materia" blir den som får kontroll över skapelsen, eller nog snarare "förstörandet av skapelsen" och passar ni er inte så kanske ni får den makten från Gud, men det finns en Djävul också.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206396 av memphis
I min stora psykos 2002/2003 kände jag mig i ett allvetande tillstånd. Då visste jag mycket väl vad ett svart hål är. Hahaha! Tyvärr så minns jag inte längre hur det ligger till :)
Mer
4 år 4 månader sedan #1206404 av Clean
Attans att du inte skrev ned det! Det är ett litet geni i dig!

Vissa tror hålen går till andra dimensioner eller universum! Men ingen vet det är det enda som har konstaterats av fysiker. Vad är meningen med livet ingen kan svara på det om man har mera realistisk grund att stå på.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1206406 av Richard
Albert Einstein jobbade på teorierna, men han dog 1955. Så han hann inte klart;

Einstein räknas som en av fäderna till den moderna fysiken och anses av många ha haft ett av de mest kreativa intellekten någonsin. Han förutsåg bland annat gravitationsvågors existens 1916, vilket forskare publicerade direkta bevis för först hundra år senare.

sv.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein

Säg inget dumt om Albert Einstein, Peter Higgs , Stephen Hawking o andra stora fysiker som möblerat om i kvantfysiken!

En vän till mig var Jehovas Vittne, men även intresserad av kemi o fysik. När jag frågade om jorden sa han bara att Gud skapade jorden... När Higgs boson bekräftades stod det i tidningen "Guds partikel hittad", den artikeln hade han uppsatt på kylskåpet. Men han dog i en överdos... :(
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206422 av Nissegossen

PsychoWard skrev: demonisk skit som de troligen hittat på för att få einsteins "relativitets-teori" att gå ihop efter att den blev överbevisad.


Akta dig, Einsteins två teorier tycktes inte stämma då det blev astronomiska tal, just det faktum är där uppe i det blå stämmer teorierna med astronomiska tal. Samt att de gjorde fler upptäckter det kunde troligen vara så att de gjorde experiment som detta förflytta en jagare från en hamn till helt plötsligt en annan hamn

Ursäkta men jag får påtala det, samt att det som hänt var att sjömän blivit inbäddade i skotten samt de som överlevde krävde psykiatrisk vård.

En dag innan experimenten installerades 300ton elektronik
sv.wikipedia.org/wiki/Philadelphiaexperimentet

Kan bara tänka, detta är sant

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum