Summera ditt år

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213910 av Fantasio
Mitt år har varit både upp och ned, men inte uppochned. Vårdad tre gånger, det är väl det "största" som hänt mig. Sedan har jag pratat i telefon med två Viska-medlemmar, det var kul. Har hållt mig nykter hela året. Har börjat köpa musik-CD, både sånt jag haft på vinyl och sånt jag aldrig haft. Har haft mitt första hela år utan sysselsättning och det har funkat bra. Har börjat köpa varma matlådor åt mamma och pappa. Tja, så mycket mer har väl inte hänt. Jag är nöjd med året som snart är över.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213911 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Summera ditt år
Det har varit alldeles för mycket problem. Och alldeles för lite knullande.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 4 månader sedan #1213914 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Summera ditt år
Jag har börjat lyssna på thrash och death metal...bland annat

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213921 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Summera ditt år
Jag såg i alla fall en film på TV, det var "Fury" med Brad Pitt. Men jag såg ingen på DVD. Blir ändring på det till nästa år.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213927 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Summera ditt år
Första halvåret sjuk. Mest i fysiska sjukdomar. Andra halvåret friskare och en hel del Peer uppdrag. Träning, motion, Loppan, familjen, vännerna....

Började cykla med Loppan för jag tyckte det var så tradigt att gå jämt. Och det passade bra för jag drog på mig en meniskskada och då funkade cykel. Annars vill jag springa men är för tung. Tjackat spinningcykel fördenskull. För att få konditionsträning. Men jag har varit sjuk även i höst, influensa och annan förkylning så det här inte blivit så många pass. Haft rätt fullt upp omkring mig med Peer uppdrag. Jullovet kom som en välkommen återhämtning.

Målarverksamheten har jag inte varit mycket på då tfa sjukdomar och Peer. Den saknar jag. Hoppas det blir bättre till våren.

Gjorde hiv test för alla infektioner i våras men nej inte det oxå.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213940 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Summera ditt år
Ett år med vräkningshot

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum