Summera ditt år

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
21 dec 2019 23:09 #1213910 av Fantasio
Summera ditt år skapades av Fantasio
Mitt år har varit både upp och ned, men inte uppochned. Vårdad tre gånger, det är väl det "största" som hänt mig. Sedan har jag pratat i telefon med två Viska-medlemmar, det var kul. Har hållt mig nykter hela året. Har börjat köpa musik-CD, både sånt jag haft på vinyl och sånt jag aldrig haft. Har haft mitt första hela år utan sysselsättning och det har funkat bra. Har börjat köpa varma matlådor åt mamma och pappa. Tja, så mycket mer har väl inte hänt. Jag är nöjd med året som snart är över.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
21 dec 2019 23:20 #1213911 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Summera ditt år
Det har varit alldeles för mycket problem. Och alldeles för lite knullande.

Mer
21 dec 2019 23:58 #1213914 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Summera ditt år
Jag har börjat lyssna på thrash och death metal...bland annat

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- investorgreats.com

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
22 dec 2019 01:38 #1213921 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Summera ditt år
Jag såg i alla fall en film på TV, det var "Fury" med Brad Pitt. Men jag såg ingen på DVD. Blir ändring på det till nästa år.

Mer
22 dec 2019 03:24 #1213927 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Summera ditt år
Första halvåret sjuk. Mest i fysiska sjukdomar. Andra halvåret friskare och en hel del Peer uppdrag. Träning, motion, Loppan, familjen, vännerna....

Började cykla med Loppan för jag tyckte det var så tradigt att gå jämt. Och det passade bra för jag drog på mig en meniskskada och då funkade cykel. Annars vill jag springa men är för tung. Tjackat spinningcykel fördenskull. För att få konditionsträning. Men jag har varit sjuk även i höst, influensa och annan förkylning så det här inte blivit så många pass. Haft rätt fullt upp omkring mig med Peer uppdrag. Jullovet kom som en välkommen återhämtning.

Målarverksamheten har jag inte varit mycket på då tfa sjukdomar och Peer. Den saknar jag. Hoppas det blir bättre till våren.

Gjorde hiv test för alla infektioner i våras men nej inte det oxå.

Mer
22 dec 2019 05:15 #1213940 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Summera ditt år
Ett år med vräkningshot

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
22 dec 2019 08:23 #1213953 av krokus
Svar från krokus i ämnet Summera ditt år
Ett bra år. I februari träffade jag min sambo, och i slutet av oktober flyttade jag in hos honom.

I maj började jag med p-piller för att slippa pms, vilket fungerade bra. Däremot skenade vikten iväg. Slutade med p-piller i november.

I september var jag i USA och hälsade på hinkan. Hemresan var lite strulig, men det löste sig.

Tråkigt nog har mitt högra underben strulat mycket. Jag blir hjälpt av massage, och har ännu inte bestämt mig för om jag ska opereras eller inte. Jag vill inte opereras.

Just det, jag har börjat simma igen, riktigt skönt.

Mer
22 dec 2019 09:00 #1213956 av Geta
Svar från Geta i ämnet Summera ditt år
Har fått vara ganska frisk psykiskt. Fick börja med en ny effektiv diabetesmedicin under hösten. Har bott 20 år i den här trevliga staden. I påskas fick jag träffa min systerdotters son för första gången. I juni hade jag kusinträff. Talar med en kusin i telefon en gång per vecka. Talar med min syster i telefon varannan dag. Under sommaren kunde jag cykla till missionskyrkans sommargård. Uppskattar när det ges dagbio med utvalda filmer flera gånger per termin. Tyvärr håller inte cykeldäcken för gruset på gatorna vintertid. Därför blir det mycket gång just nu.

Sidan laddades på: 0.362 sekunder