Summera ditt år

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1214602 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Summera ditt år
Vet inte vad jag ska säga om 2019, en bra sak jag började med i år det är att jag började ISK spara inga större summor 200 kr i månaden, tänker framåt vill kunna betala en enkel begravning när den dagen infaller, lite upp och ner känslomässigt mellan varven, otur med vänsterörat har fortfarande inte okej hörsel på örat, i februari är det 3 månader sen det hände och först då kan du be öron-näsa-hals om hjälp tror att tidsramen är 3 månader innan man kan få hjälp om man fått vatten i örat.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 3 månader sedan #1214607 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Summera ditt år
Har ju träffat henne regelbundet sedan två år tillbaka, så det är inte därför, men visst beror hon på minskningen delvist!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 3 månader sedan #1214614 av mopa
Svar från mopa i ämnet Summera ditt år
Haft ett bra år. Inte varit sjuk fysiskt, mitt psykiska mående har gått lite upp o ner.
Mer
4 år 3 månader sedan #1214715 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Summera ditt år
mopa,
Du hade stora problem med ångest förr. Du verkar må bättre nu.
Mer
4 år 3 månader sedan #1214748 av Richard
Svar från Richard i ämnet Summera ditt år
Inga större problem psykiskt, trots att jag ibland mixtrat lite med medicinerna. Min depression verkar vara borta, men får lite ångest om jag slutar de antidepressiva. Inga psykoser heller.

Vi hade final här i Ängelholm med vårt konstprojekt.

Jag o pappa var på en jättetrevlig bilresa i Europa tillsammans.

Men den 17:e juli hittades min älskade morbror död... :cry:
Han orkade inte mer o tog sitt liv, läste den toxikologiska undersökningen igår.
Mer
4 år 3 månader sedan #1214759 av wasp
Svar från wasp i ämnet Summera ditt år
Bedrövligt. Sjuk fysiskt från och till, mitt psykiska mående har väl också sviktat.