Summera ditt år

Mer
4 år 3 månader sedan #1221503 av memphis
Svar från memphis i ämnet Summera ditt år
Jag har bott vid en landsväg i heeela mitt liv, och sett människor komma och gåååå.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221569 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Summera ditt år

Fantasio skrev: Johnny Bode gjorde även "vanlig" musik. Har lyssnat på ett par låtar. Han satt väl i fängelse (Grini?) i Norge under tyskarnas ockupation.

Tror han sang med Carl Jullarbo i yngre dager. Bode hadde et virkelig eventyrlig og tragisk liv, vi trenger en film om ham. Norske Hank von Helvete spilte jo Cornelis. Men vi måtte ha Von Sydow til å spille Hamsun.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221594 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Summera ditt år
Oroväckande mycket sjuk. Peer uppdrag, familjen, vännerna. Har oxå dåligt minne så kommer inte heller ihåg. Dagar kom och gick..... Förr hade man massa möjligheter, nu lever man i det som blev. Jag är ändå på något sätt nöjd och glad. Slutat snusa och shoppa. Dags för allvar.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221622 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Summera ditt år
Max von Sydow spelade Jesus också i en amerikansk film. Han blev känd via Ingmar Bergman filmer.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221623 av memphis
Svar från memphis i ämnet Summera ditt år
Härligt att du har slutat snusa, Amandara. Jag blir avundsjuk. Men jag tror att jag inte klarar det. Är för psykiskt beroende av nikotin. Men om jag blir kraftigt sjuk ska jag också ta chansen! Jag hoppas att det håller för dig!