Vad fick du i julklapp?

Mer
4 år 3 månader sedan #1220331 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad fick du i julklapp?
Jag fick fantastiska julklappar. Kaffebryggaren sätter jag igång så fort jag vaknat. Fårskinnsfäll en har transformera en gammal ful stol. Polrskorna använder jag fast det är plusgrader. 2000kr av pappa gick åt om smör i solsken. Det var julshoppingen som triggade köpstoppet så det förde nåt gott med sig.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220350 av Maxjohan1983
Jag fick allt jag önskat och mer till. Supernöjd.

Annars kan du följa en budget memphis. Då kan du endå lägga lite pengar till att shoppa.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 3 månader sedan #1220352 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vad fick du i julklapp?
Jag fick en handväska med rem. Det var i grevens tid. Min gamla hade kapsejsas.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220438 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vad fick du i julklapp?
Fick inget paket alls. Har ingen att få av!
Mer
4 år 3 månader sedan #1220478 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Vad fick du i julklapp?
Det har blitt veldig få pakker her huset. Men nordmenn flest gikk helt bananas i juleshopping i desember. Ikke rart nordmenn anses være vulgære ødslinger. Jeg høres fryktelig gammel ut, og hykler som faen, men følte aldri på noe kjøpepress da jeg var ung. Vi produserte jo olje da også, men det tok lang tid før det ble veldig store inntekter av det. Ett problem er jo at prisene på alt skyter i været. Carl I. Hagen uttalte fra Stortingets talerstol i 1976 at vi burde selge all olje på norsk sokkel for 4 milliarder. Da ville Norge vært et ganske annet land. Kanskje bedre. Jeg vet ikke.