SÄPO: Sant eller falskt?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1214906 av Fantasio
Jag vill så gärna bli trodd av folk, ni inkluderade.Det handlar om mina kontakter med säkerhetspolisen. Mamma och pappa pratar jag inte med om saken, men jag har nämnt det för flera personer, SÄPO:s värvningsförsök.

Efter en incident som gjorde att jag hamnade på akuten såg de sin chans. Jag var på möte och jag fick i alla fall ett telefonsamtal. Jag kan inte redogöra för exakt vad som sades på mötet, jag har glömt en del, men vissa saker kommer jag ihåg.

Jag sågs som en svag människa, det var därför de gjorde sitt fula värvningsförsök, så jag målar inte upp mig till en supermänniska. Jag hoppas att ni tror mig. För psykiatrin gör det icke.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1214935 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
"Jag sågs som en svag människa, det var därför de gjorde sitt fula värvningsförsök,"

hur kan du gå in och döma deras motiv på det här sättet?

och i nästa meninge säger du: "så jag målar inte upp mig till en supermänniska. "

vilket du visst gör för du insinuerar ju, eller har jag förstått fel? - att du har gudomlig insikt i situationen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1214941 av Geta
Svar från Geta i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Tvivlar på att SÄPO värvar "svaga" människor.
Mer
4 år 3 månader sedan #1214967 av Nissegossen

Geta skrev: Tvivlar på att SÄPO värvar "svaga" människor.


SÄPO har knappast med mig att göra, för vad skulle det vara?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1214995 av memphis
Svar från memphis i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Jag tror på det Fantasio. Men det är inte säkert att de verkligen ville värva dig. De kanske "bara" skulle kolla upp dig.
Mer
4 år 3 månader sedan #1215001 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Vad sitter du på för info och kunskap Fantasio som SÄPO skulle vara intresserade av?