Det här med att bli äldre eller gammal eller jättejättegammal!

Mer
4 år 3 månader sedan #1219637 av Fantasio
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219660 av Nissegossen

Richard skrev: Jag har också hamnat i världspressen, men inte p.g.a. att jag var ful eller snygg. Bara om mina udda hobbies...

Israel: www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4104378,00.html
Japan: srad.jp/story/11/08/04/0221254/
Qatar: www.qatarliving.com/forum/qatar-living-l...d-trying-split-atoms
Turkiet: www.haber7.com/avrupa/haber/770563-evind...-parcalamaya-calisti
Storbritannien: www.bbc.com/news/world-europe-14406766
USA: www.foxnews.com/tech/swedish-man-builds-...actor-in-his-kitchen

Det kom journalister o fotografer från bl.a. Ryssland o Tyskland o ville ta en titt hos mig...


Just snyggt det där...

Clean skrev: Jag skulle aldrig vilja vara ung igen (det är hemskt mycket bättre idag), men här sitter jag tjock, gammal och ful.

Suckar djupt.... Ja vad gör man när man inte gillar bli tjock, gammal och ful!

Forskning visar att snygga människor lever mycket bättre liv.


Detta Med KOL har jag tagit upp och Han med KOL mr Spock hade det trots att det var länge sedan han rökte, så dog han pga KOL

Nu har jag visserligen sett i skrift någonstans att det gick lång tid med KOL innan han dog, men i följande ser jag här att han dog ganska kort tid efter diagnosen, det inkräktar inte på att han dog pga KOL
sv.wikipedia.org/wiki/Leonard_Nimoy

Här kan du se honom och höra vad han talar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219742 av Clean
Richard varför gjorde du detta?

Krokus! Ja tafsare har jag inte kommit undan eller nån kvinna trycker upp brösten i mitt ansikte. Sist jag studerade var det min lärare som smekte handen på ett romantiskt sätt. Jag slutade där. Blir så jävla traumatiserad. Klarar inte av sånt. Det händer ändå när jag är tjock, ful och gammal.

Dessutom är det inte för jag vill ha en snygg partner eller så. Det handlar om helt andra ämnen varför jag vill vara smal och snygg.

Ja Nissegossen! Det finns tusentals av tusentals i Sverige dom som har KOL utan att veta om det.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219846 av Richard
Jag var intresserad av radioaktivitet o liknande o trodde det var lagligt...
Mer
4 år 3 månader sedan #1219876 av Clean
Mer
4 år 3 månader sedan #1219887 av Nissegossen

Clean skrev: Richard varför gjorde du detta?

Krokus! Ja tafsare har jag inte kommit undan eller nån kvinna trycker upp brösten i mitt ansikte. Sist jag studerade var det min lärare som smekte handen på ett romantiskt sätt. Jag slutade där. Blir så jävla traumatiserad. Klarar inte av sånt. Det händer ändå när jag är tjock, ful och gammal.

Dessutom är det inte för jag vill ha en snygg partner eller så. Det handlar om helt andra ämnen varför jag vill vara smal och snygg.

Ja Nissegossen! Det finns tusentals av tusentals i Sverige dom som har KOL utan att veta om det.



Det närmaste har varit så nära en kvinnas bröst var när tandläkaren för att kunna jobba bra placerade sitt vänstra bröst på min kind, kan endast drömma om det. :tänk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum