Ibland så känner jag mig så barnslig

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1220219 av mormor1
Det är du säkert. Psykiatrin behandlar oss som barn som inte behöver ta eget ansvar. Här i min kommun vill dom tydligen in i ens hem till varje pris och tjata om tvätt och strädning och annat man gör i sömnen på rutin. Idioter! Vi behöver inte leva våra egna liv och fokusera på oss själva utan lär oss att infantilt nosa i andras affärer.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by mormor1.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1220222 av Maxjohan1983
En person jag tidigare hade på Facebook, hon brukade titta på filmer för barn.

Och nu när jag tänker på det. En kontaktperson ville titta på Pippi Långstrump när vi träffades. Hahaha

Den var jävligt SEG att titta på!

Är en person som hela tiden försöker utvecklas. Och det bästa för att hålla bort paranoia och vanföreställningar var då jag insåg att religion som kristendom är påhitt. Då så småningom slutade jag ha tankar om djävulen och gud och utomjordingar och andra påhitt!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220238 av Geta
Min psykoterapeut sa att jag har varit tvungen att bli vuxen alldeles för tidigt. Det som är gott med det är att idag lever jag ett självständigt liv. Kan också se barnfilmer som senaste Sune-filmen i julas.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220258 av Admin1
Klarar man av det vuxna livet utan hjälp av andra är man nog ganska vuxen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220281 av krokus
Förut benämnde jag mig själv som socialt efterbliven. Tror att det var ett resultat av mobbing i grundskolan, som gav mig social fobi. Jag vågade inte prata med andra, såvida jag inte var full. När jag väl sa något kändes det som att allt jag sa var ointressant eller korkat.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220283 av björk
krokus så här ser ut
300

Jag är säker