Spökhistorier

Mer
4 år 2 månader sedan #1221927 av Rrusheflower
Här skriver man ner sina spökhistorier, jag kan 12 st här kommer dom : 1. En familj skulle åka på semester med bil. Dom var tvungna att stanna för att kissa. Ingen öppnade dörren till dom. Till slut öppnade en man. En av dom kissade sen följde mannen efter dom och mördade hela familjen, dom hann inte ens sätta sej i bilen. Det kan ha varit i Tyskland eller Kroatien.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221928 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Spökhistorier
2. Det ligger en kyrkogård på väg till affären där jag bor. På vägen hem följde en kvinna efter mej. Hon sa att hon hette Momo. Men det är ett spöke från youtube, så jag sprang iväg. (Den här historien har hänt på riktigt.)
Mer
4 år 2 månader sedan #1221929 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Spökhistorier
3. Min systers kompis var ett spöke. En dag kom hon hem till oss utan att vi visste om det. Hon försökte attackera mej, men då dödade jag henne. Sen visste jag inte vart jag skulle begrava liket. Vi har hård jord i vår tomt och runt omkring. Sen kom en granne och undrade vad jag hade för mej. Och då sa jag att det här är en flicka.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221930 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Spökhistorier
4. Jag stod upp i mitt rum på min matta. Sen går det runt spöken runt min dörr. Dom flesta är hotfulla. Sen är det en man som jag upplever det som som går in i mitt rum med två steg sen skär han mej i magen. Det var som om det var kejsarsnitt. Men det var det inte, kvar är jag med ett stort blödande sår på magen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221931 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Spökhistorier
5. När jag var en liten flicka drömde jag ofta att jag föll från en klippa. En gång drömde jag att jag skulle gå till skolan. Jag gick och gick men när jag kommit halvvägs blev det mörkt ute. Antagligen gick jag för sakta. Det var som om jag kom aldrig fram. Jag tänkte jag går dit i alla fall och ser vad som händer. Skolan låg bredvid en kyrkogård. Men då vaknade jag.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221932 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Spökhistorier
6. En dag var jag ensam hemma, då knackade ett par svartklädda personer på dörren. Jag förstod inte vad dom sa. Jag såg han ene från fönstret. Jag blev jätte rädd och gömde mej i duschen. Sen var dom borta och jag hann inte ringa polisen. (Den här historien har hänt på riktigt)