IRL

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1223825 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet IRL
känns det som om "peer uppdragen" är lite bedragar verksamhet som de skickat ut dig på?
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1223837 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet IRL
Nej det tycker jag väl inte. Det är ju ett bra budskap, men orkesmässigt för tufft för mig.

Jag har haft kommenterande tankar två gånger nu, idag. Om nonsenssaker men det är ändå dags för haldolhöjning. Jag är rätt belastad av sjukdom och problem för stunden....så det var väl vad jag kunde vänta mig. Har iaf sjukdomsinsikt och KAN höja haldol.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1223845 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet IRL
vad är det som är "ett bra budskap" mer specifikt, om man får fråga?
Mer
4 år 2 månader sedan #1223852 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet IRL
Bort med skam och tabu runt psykisk ohälsa. Stigmatisering blåses ut med frisk klar luft och kunskap.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1223854 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet IRL

Amandara skrev: Bort med skam och tabu runt psykisk ohälsa. Stigmatisering blåses ut med frisk klar luft och kunskap.


Som infektion på Östra mitt ex ville dit för att hon trodde hon hade en sjukdom Läkar rummen låg ett och ett med ingång direkt uteifrån och en skylt proklamerade att ingen har dött av frisk luft

Såg länge en mobil anläggning som var parkerad utanför synligt från bussen den åker inte den vägen genom sjukhusområdet längre det stod saneringsenhet på den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1223873 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet IRL

Amandara skrev: Bort med skam och tabu runt psykisk ohälsa. Stigmatisering blåses ut med frisk klar luft och kunskap.

börjar bli lite tjatigt när folk snackar om sitt mående hela tiden, eller vilken "störning" de är födda med.

är det en aspekt som tas upp nånting i era utbildningar eller föreläsningar?