Original

Mer
4 år 1 månad sedan #1228783 av Modesty
Original skapades av Modesty
Ibland om jag är ett original där jag bor. Om alla vet vem jag är. Pga min långa psykos då jag var ute och gick promenader hela tiden.

Fråga: är ni rädda för rykten om er och tror ni att det finns sådana?
Mer
4 år 1 månad sedan #1228784 av Geta
Svar från Geta i ämnet Original
Är säkert ett original där jag bor. Det bekymrar mig inte. Det finns gått om original här. Som ålderspensionär behöver ingen bekymra sig om att jag är ledig på dagarna. Ingen behöver rapportera till Försäkringskassan.
Mer
4 år 1 månad sedan #1228789 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Original
De i hela området här har förmodligen hört om jag vad och var jag skriver, när en liten parvel på 3-4 år säger hej Nissegossen då vet man ju att vuxna pratat om jag, det har ju ungen snappat upp så nej jag är ett original om någon och många vet nog om vilken diagnos och även om de inte kan läsa allt gissar jag att de även läser på viska.se så jag är ju en levande idiot som kanske inte är så stor, men en som inte är farlig men kul att läsa om.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1228792 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Original
det finns nog rykten om alla människor. men det är möjligen fienden som sår dem, och om de får rötter växer och får frukt så ska det ändå till elden där det blir som näring för det goda. i Herrens trädgård är det så, tror jag
Last edit: 4 år 1 månad sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 1 månad sedan #1228834 av wasp
Svar från wasp i ämnet Original
Är nog ett original här! T o m pundarna och alkisarna ner i centrum nickar åt mig. Är trött på att vara allas egendom nu!
Mer
4 år 1 månad sedan #1228838 av memphis
Svar från memphis i ämnet Original
Jag försöker att smälta in i mängden. Fast det är inga mängder på den lilla ort som jag bor. Jag tror ofta att folk pratar om mig. Det är väl så att vara paranoid.