Fysiska världen?

Mer
4 år 1 månad sedan #1228844 av Clean
Fysiska världen? skapades av Clean
Jag ser människor inte andra ser. Och den fysiska världen byggnader och hus och allt finns bara i min hjärna. Det är mitt största problem! Förut rörde jag mej i parallella världar vilket var ännu värre! Men den psykosen har jag inte längre.

Jag känner mej så ensam i det här.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1228851 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Fysiska världen?
jag upplevde något liknande på sommaren 2013 någon månad innan jag lades in.

satt med en kompis i hans husvagn och rökte på. så var det som om jag fick se in i en annan värld där det var på väg folk till och från husvagnen vi var i. verkligen mysko och knappast något man glömmer i första taget. jo, jag hade såna upplevelser när jag låg i mitt rum också. verkade ju fridfullt "i den andra världen" men skenet kan bedra!

sen tror jag det är fel att säga att flumm skulle vara andlighet, det är på sin höjd demoniskt eller bara mänskligt hittepå.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 1 månad sedan #1228855 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Fysiska världen?
Hur upptäckte du att världen var parallell.
Mer
4 år 1 månad sedan #1228901 av Clean
Svar från Clean i ämnet Fysiska världen?
Admin1 det går inte att förklara logiskt! Hade den svåraste psykosen av alla psykoser. Men i dom andra världarna var tex jag hamna i situationer där jag blev kidnappad för dom förväxla sig för mitt andra jag. Sedan en gång var hela sthlm folktomt! Jag gick till affärer och allt och letade efter ett sätt att ta mej ut.
Mer
4 år 1 månad sedan #1228913 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Fysiska världen?
När jag blev sjuk 1980 blev jag slungad in i en annan värld full av skräck. På många sätt har den aldrig lyft, jag existerar fortfarande i en alternativ verklighet men utan skräcken. Ibland har jag fått moments of clarity då jag upplever hur det främmande helt och håller lyfts av mig. Det är en särdeles ovanlig känsla.