Ställ frågor!

Mer
4 år 2 månader sedan #1229412 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Ställ frågor!

memphis skrev: Man får ju skämmas för dig PW varenda jävla dag.


Hahaha...
Mer
4 år 2 månader sedan #1229413 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Ställ frågor!
Varför kan man kissa utan att bajsa, men inte bajsa utan att kissa?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 2 månader sedan #1229414 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ställ frågor!
Hur gammal är du?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229415 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Ställ frågor!

Modesty skrev:

PsychoWard skrev: har du legat med dina psykologer/terapeuter eller liknande och isf, vad var dina motiv?


Hallå där, det var väl en jäkligt okristlig fråga?


vem har inbillat dig att kristna skulle vara helgon som inte gör fel? eller som har ett perfekt språk? tvärtom står det ju i den heliga bibeln att folk har en tunga som är påtänd från helvetet samt att alla människor bör beaktas som lögnare.

men visst, Jesus är ju vår förebild , men att mena att det vore rimligt att jag skulle ha nått upp till Hans nivå bara för att jag påstår mig vara kristen är väl för mycket begärt. jag bör snarare ses som den sista i ledet, om något.

dessutom är jag bara allmänt nyfiken. och jag tror inte ens TS inbillat sig att jag menade att hon är lösläppt eller något i den stilen. mina frågor måste inte besvaras. edit, visst att det kanske kan ses som om jag hade för avsikt att förtala på något sätt men med mitt rykte på den här sajten så bör risken för det vara låg, tycker jag
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229418 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Ställ frågor!
msearlgry:

Vad innehöll dina vanföreställningar?
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229419 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Ställ frågor!

PsychoWard skrev: vem har inbillat dig att kristna skulle vara helgon som inte gör fel? eller som har ett perfekt språk? tvärtom står det ju i den heliga bibeln att folk har en tunga som är påtänd från helvetet samt att alla människor bör beaktas som lögnare.

men visst, Jesus är ju vår förebild , men att mena att det vore rimligt att jag skulle ha nått upp till Hans nivå bara för att jag påstår mig vara kristen är väl för mycket begärt. jag bör snarare ses som den sista i ledet, om något.

dessutom är jag bara allmänt nyfiken. och jag tror inte ens TS inbillat sig att jag menade att hon är lösläppt eller något i den stilen. mina frågor måste inte besvaras.


Okejrå men den är i allafall pervers.
Typiskt karlar!!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.