Så! en liten dagsvlogg + bloopers

Mer
4 år 2 månader sedan #1229794 av mrsearlgray
så det blev fel på videon så gjorde om, en liten dagsvlogg som visar vad jag gör en dag när jag inte har något planerat :)

Mer
4 år 2 månader sedan #1229802 av Vittrad
Söta katter! Vad använder du för kamera och videoredigeringsprogram?
Mer
4 år 2 månader sedan #1229842 av mrsearlgray

Vittrad skrev: Söta katter! Vad använder du för kamera och videoredigeringsprogram?


Ja visst är dom :hjärta
Jag filmar faktist med min telefon, en iPhone 11! sen har jag en MacBook Pro så har iMovie gratis på den som jag använder så man behöver inget speciellt egentligen för att göra videos :) det enda jag har köpt är ett stativ för att hålla telefonen och det kostade bara 300 kr för ett ordentligt och högt :D
Mer
4 år 2 månader sedan #1229850 av memphis
Detär så roligt att lära känna dig mrsearlgray. Videos är ju en helt annan sak än stillbilder. Richard postar ibland också videos, och det är alltid lika roligt! Ni gör båda ett bra jobb med kameran, och tar upp bra ämnen. Jag gillar din vlog!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229862 av mrsearlgray

memphis skrev: Detär så roligt att lära känna dig mrsearlgray. Videos är ju en helt annan sak än stillbilder. Richard postar ibland också videos, och det är alltid lika roligt! Ni gör båda ett bra jobb med kameran, och tar upp bra ämnen. Jag gillar din vlog!

det är alltid roligt när ni gillar videorna, kommer nog filma lite fler vloggar i framtiden det var roligt men det var svårt att komma ihåg att man skulle filma hela tiden :lol:
Mer
4 år 2 månader sedan #1229952 av Maxjohan1983
Trevlig video. Jag kollade genom hela videon och gav en tumme upp på YouTube. Annars, vad för aktie har du köpt?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln