Skulle ni klara av att ta hand om ett barn?

Mer
4 år 2 månader sedan #1229885 av Drummer
Vill ha flickvän och bo särbo, men inga barn!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229886 av Geta
Nyligen uppmärksammades det att en deprimerad mamma hade mördat sitt fyraåriga barn. Likadant hade en treåring dött sedan föräldrarna med missbruk tvingat till sig vårdnaden med hjälp av advokat.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229888 av Vittrad
Nej, fy fan. Har aldrig velat ha en unge, kommer aldrig att vilja ha heller. Högljudda, gapiga, krävande små bajsmaskiner.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229889 av Melody

mrsearlgray skrev: så som jag mår nu skulle jag nog klara av ett barn, men får kanske gå och lägga mig lite tidigare för att få tillräckligt med sömn, men nu har jag ju en VÄLDIGT stöttande sambo och han förstår att han kommer få hjälpa till mycket.
men det blir inga barn än, vill jobba och få en bättre ekonomi först :)


Vad bra att du känner så! Barn är kul, men jag personligen är lite skraj att behöva hjälp med framför allt utelivet, ta med barnet på olika saker i lokaltrafik osv. Behöver må bättre o klara de delarna. Annars hade jag i en perfekt värld velat ha barn.
Du tänker helt rätt ang jobb först, hoppas allt går fint :)
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229893 av mrsearlgray
Vår,

Ja i en perfekt värld hade jag ju inte blivit sjuk men nu när jag mår såpass bra som jag gör kan jag fundera över sånt :)
såklart så måste man ju kommit en bra bit för att kunna klara ansvaret och för mig är det en stabil ekonomi, men blir nog bara ett barn och om några år :)
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229903 av Nissegossen
Eftersom jag är nu inne på 4 de barnkärran tror jag att jag klarar klarar buss, spårvagn och lokaltåg

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum