svaren till era frågor! video

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1230232 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet svaren till era frågor! video
så du menar att Läkarna skulle tagit hänsyn till att du studerat psykologi, när de diagnosticerade dig?

isf, var det något de nämne i rapporten, eller?
Mer
4 år 2 månader sedan #1230235 av mrsearlgray

PsychoWard skrev: så du menar att Läkarna skulle tagit hänsyn till att du studerat psykologi, när de diagnosticerade dig?

isf, var det något de nämne i rapporten, eller?


nej det har dom väl kanske inte gjort men bara för att jag har läst psykologi betyder det ju inte något, det finns ju till och med läkare som blir sjuka i psykos, och trots att dom är läkare så ska man ju inte ifrågasätta diagnosen eller?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1230239 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet svaren till era frågor! video
jo jag tror man ska ifrågasätta diagnoser. det är inte gudomliga sanningar som de har hittat på precis.
Mer
4 år 2 månader sedan #1230248 av Geta
Svar från Geta i ämnet svaren till era frågor! video
Jag tror att det är en fördel att ha sjukvårdsutbildning innan man blir sjuk. Det hade jag också. Då ser man inte sjukvårdspersonalen som fiender. Man fattar bättre vad det handlar om.
Mer
4 år 2 månader sedan #1230256 av Clean
Det är juh det Geta vilket stämmer
Mer
4 år 2 månader sedan #1230275 av IngeF

mrsearlgray skrev:

PsychoWard skrev: så du menar att Läkarna skulle tagit hänsyn till att du studerat psykologi, när de diagnosticerade dig?

isf, var det något de nämne i rapporten, eller?


nej det har dom väl kanske inte gjort men bara för att jag har läst psykologi betyder det ju inte något, det finns ju till och med läkare som blir sjuka i psykos, och trots att dom är läkare så ska man ju inte ifrågasätta diagnosen eller?

Min erfaring er at psykiatere skiller seg markant fra psykologer.