Rökning

Mer
18 maj 2020 22:17 #1253853 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rökning
Versaler är att skrika på Internet, alltså stora bokstäver är skrik i sitt sammanhang

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
22 maj 2020 21:57 #1255217 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Rökning
Jag är inne på mitt andra paket cigaretter. Hade inga imorse o var till speceristen och handlade två paket. Jag skulle lätt kunna få i mig 40 cigg om dagen. Det finns ett ord för det: vansinne!

• ingrid64marie
  • ingrid64marie Profilbild
  • Borta
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
Mer
22 maj 2020 22:05 #1255227 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Rökning
vERSALER KAN MAN ANVÄNDA NISSEGOSSEN OM MAN SER LITE DÅLIGT MED, JAG HAR GRÖN STARR BÅDA ÖGONEN DRABBADE LÄSER SNABBARE IGENOM DET NISSEGOSSEN NÄR JAG SKRIVER DET MED VERSALER.

Mer
22 maj 2020 22:10 #1255230 av Geta
Svar från Geta i ämnet Rökning
Förstår om du har problem att se om du har grön starr. Har synfältet minskat? Min kusin fick nyss grön starr och hon har fått problem med mycket.

• ingrid64marie
  • ingrid64marie Profilbild
  • Borta
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
Mer
22 maj 2020 22:29 - 22 maj 2020 22:37 #1255234 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Rökning
vERSALER KAN MAN ANVÄNDA NISSEGOSSEN OM MAN SER LITE DÅLIGT MED, JAG HAR GRÖN STARR BÅDA ÖGONEN DRABBADE LÄSER SNABBARE IGENOM DET NISSEGOSSEN NÄR JAG SKRIVER DET MED VERSALER.

Sidofältet på båda sidorna har minskat, men ser om jag vrider på huvudet i båda riktningar eller gör sidorörelse med ögonen, går hos Specsavers och de är mycket bra och de ska remittera mig till ögonläkare på Annelundsområdet i Lund som är mycket bra. Har varit där tillsammans med min bror när han blev opererad för grå starr, på ögonmottagningen 30 april, sa den unge läkaren att jag skulle behöva göra en operation om 5-10 år. Och operera kan de göra på Annelundsområdet med kommer inte ihåg vad kliniken hette men de är jätteduktiga där.
Senast ändrad: 22 maj 2020 22:37 av ingrid64marie.

Mer
23 maj 2020 09:04 #1255282 av Geta
Svar från Geta i ämnet Rökning
Får du inte droppar för att minska trycket i ögonen, när du har grön starr.

Mer
23 maj 2020 09:20 #1255284 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Rökning
Ingrid, sitter du vid dator går det zooma så allt blir större. Kolla inställningar (eller ctrl + -).

Extreme situations demands extreme messures! ✟

Mer
23 maj 2020 10:31 - 23 maj 2020 12:19 #1255288 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rökning
Det enda som gäller vid grön starr (Glaukom) är trycksänkande droppar rakt i bägge ögonen det är alltså ärftligt, jag går på kontroller varje år. Min mor hade min äldsta syster har det. Så gå och mät trycket i ögat, så, om du har grön starr får du trycksänkande medicin. Grön starr går inte att bota, skador är livslånga så ta trycksänkande medicin för ögat, synen som du blir av med, går inte att återställa, får det gå blir du blind

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 23 maj 2020 12:19 av Admin1.

Sidan laddades på: 0.323 sekunder