Rökning

Mer
29 jun 2020 23:50 - 29 jun 2020 23:50 #1263963 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Rökning
Harvard university gjorde en undersökning på 600.000 olika snusare runt världen och inte ett enda fall kunde man se nån har dött av att ha snusat hela sitt liv.

Jag har slutat kedjeröka cigg. Gula camel. Snusar endast numera.
Senast ändrad: 29 jun 2020 23:50 av Pimed.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Cosmos
  • Cosmos Profilbild
  • Borta
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
30 jun 2020 01:04 #1263973 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Rökning

zoegas skrev: Jag är trött på e-cigg. Jag var med från början och beställde från Kina. Det var såna pennor då. Man tog vanligt bloss dvs fylla munnen med rök och sen dra i sig. Vätskan då hade 48mg nikotin. Men sen kom EU och reglerade och paja alltihop. Nu suger man i sig direkt och fyller hela lungorna med rökmoln. Och det kan inte vara nyttigt, det lovar jag. Där är ingen fart i vätskan heller, EU har gjort det till en idiotgrej med nikotinet, så vätskorna innehåller bara 6mg nikotin. Man får sitta och suga på den nappen hela tiden med sliskig jävla sirap.

Jag har börjat med pipa igen. Jag tar färjorna och köper 50g piptobak för 69. Det kostar 185 i Sverige.. Det är gott som fan Yolo!

Jag röker e-cigg och är ganska nöjd med det. Men från e.cigg.se kan man köpa oljor som innehåller 32 mg nikotin. Variifrån köper du olojor?

Mer
30 jun 2020 09:47 #1263993 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rökning
Jag var tvungen att sluta röka, det var relativt lätt, då jag gick över till snus. Dock säger de att det är 10ggr värre att sluta snusa

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
30 jun 2020 10:25 #1264006 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Rökning

Nissegossen skrev: Jag var tvungen att sluta röka, det var relativt lätt, då jag gick över till snus. Dock säger de att det är 10ggr värre att sluta snusa

Farsan både snusade och rökte. Först slutade han med cigg, sen gick han från snus till tuggummi. Nu är han fri från tuggummi också. Det går, om man verkligen vill.

Extreme situations demands extreme messures! ✟

Mer
30 jun 2020 11:13 #1264043 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rökning
Hur många snusare har dött pga snus?

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
30 jun 2020 17:28 #1264135 av Miika
Svar från Miika i ämnet Rökning
Jag har slutat röka och tänker sluta med e-ciggen nu också. Bara snuset kvar

Sidan laddades på: 0.646 sekunder