Hur mår du just nu?

• ingrid64marie
  • ingrid64marie Profilbild
  • Borta
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
Mer
22 maj 2020 22:07 #1255229 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Hur mår du just nu?
vARFÖR TROR DU DET FANTASIO OCH GETA.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• ingrid64marie
  • Borta
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
Mer
22 maj 2020 22:23 #1255231 av ingrid64marie
nEJ DET ÄR ABSOLUT INTE ER JAG VÄNDER MIG TILL UTAN DET ÄR EN PERSON SOM HETER MIKAEL SVENSSON TROR JAG EFTERNAMNET OCH EN KVINNA FÖDD 64 SOM JAG I ALLA FALL SÄGER HON ATT HON ÄR FÖDD 64, KVINNAN HETER KATARINA, DOTTERN SOM HETER JULIA OCH PAPPA TILL JULIA ÄR TOBBE, MIKAEL HAR FÖRFÖLJT MIG I FLERA ÅR HAN HAR TAGIT SIG IN PÅ MIN DATOR, MOBIL mm HANS JÄMLIKE PSYKOPAT KATARINA FÖRFÖLJER MIG MED, JULIA DOTTERN VERKAR VARA AV SAMMA SKIT OCH KORN, DOM HATAR MIG OCH DE TAR UT SITT HAT MOT MIG GENOM ATT GEMENSAMT FÖRFÖLJA. ÄR ALLTID BEVAKAD AV DE TRE KANSKE 5 FINNS POJKVÄN TILL JULIA OCH FADER TOBBE. MEN SNART FALLER GUDS VREDE ÖVER DEM OCH JAG KAN LUGNT SITTA MED ARMARNA BAKOM HUVUDET. DE BOR FAMILJEN SVENSSON UNDER OSS PSYKOPATBRODERN VET I FAN VAR OCH BRYR MIG INTE MEN I KVÄLL SITTER HAN PÅ BALKONGEN OCH SER ORD FÖR ORD BLI SKRIVNA, HAN SER DET INNAN ER, HAN HAR TAGIT SIG IN I DATOR OCH TELEFON OCH HAR FULL UPPSIKT I VAD JAG SKRIVER, JULIA, KATARINA GNUGGAR SINA HÄNDER I SIN FÖRTJUSNING ÖVER ATT PLÅGA, MEN NU HAR TIDEN KOMMIT FÖR ATT TA SAKEN I SIN EGEN HAND . FÖRSTÅR NI NU KATARINA HAR TRÄDGÅRDEN INTILL TOBBES. MÅ DOM RUTTNA I HELVETET GUD.

• ingrid64marie
  • Borta
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
Mer
22 maj 2020 23:05 #1255243 av ingrid64marie
Det är andevärlden Geta som försöker och de gör det att få mig att inse att det inte är röster som man hör men inte existerar utan att dett jag hör och som hela tiden upprepar det jag säger eller skriver det är Mikael Svensson boendeort Kävlinge kommun, Katarina vet ej efternamn boende nordanväg 44 A, tobbe står för hyreskontrakt nordanväg 44 b 3:a lägen het under oss inglasad balkong, Julia dotter till Tobbe boende på samma adress nordanväg 44 B, pojkvän namn vet ej boende 44 B,Katarina balkong höger om oss, Tobbe balkonk under oss, detta upprepande om vad jag säger och gör har plågat mig under många år vi har bott här sen aug 2012.Innan var det 38 B jag bodde i då var det likadant men värst var Tina och hennes dotter må dom alla ruttna i Helvetet. Det är ett väldigt konstigt fenomen det finns här i Kävlinge där jag bor man skapar innehåll i sina LIV GENOM ATT LYSSNA GENOM VÄGGARNA, LJUGA OCH BÄRA SIG ILLA ÅT RENT ALLMÄNT. FY FAN SÄGER JAG BARA FÖR SÅDANA MÄNNISKOR MEN VILL DU HA SEMESTER GETA SÅ KOM TILL MIG SÅ HAR DU GRATIS BOENDE VI KAN UPPTÄCKA LUND OM DU VILL GÅ OCH TITTA PÅ DOMKYRKAN, FAST JAG TYCKER BÄTTRE OM ALLHELGONAKYRKAN.

• ingrid64marie
  • Borta
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
Mer
23 maj 2020 02:08 #1255251 av ingrid64marie
Hallå på er psykopatgänget, uppenbarligen vill ni inte ha skriftlig dialog, märkligt eftersom ni alltid har koll på det jag skriver,gör inget , Går lika bra med muntlig dialog, Ska vi ta det imorgon kanske eller rättare sagt idag, Nån gång i morgon vid 16.00, det är sista chansen för er att förklara sen tänker gå in med en polisanmälan mot dig Mikael Svensson, när det kommer till Katarina tänker jag göra en LPT anmälan mot dig.

• ingrid64marie
  • Borta
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
Mer
23 maj 2020 02:30 #1255252 av ingrid64marie
Jaha du Mikael Svensson du bor tydligen på Roteringen, och du Katarina har en inneboende hos dig av utländskt ursprung, Uppgifter kanske försäkringskassan hade haft intresse av eller han är en av de unga killarna som betalar av hyran med sex.
Man skulle kanske slå försäkringskassan en pling, du vet väl att ändrade bostadsförhållande ska uppges annars kan man bli återbetalningsskyldig. Och du är inte 56 utan du är född 63 och då är du 57år om det är så att du har svårt att komma ihåg vilket årtal du blev född på. Så om jag var som du Katarina skulle ringa till FK och uppge ändrade bostadsförhållande.

• ingrid64marie
  • Borta
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
Mer
23 maj 2020 03:02 #1255253 av ingrid64marie
Förväntar mig att ni står utanför därren 16.00 och ringer på annars går jag in med LPT anmälan mot er.

Mer
23 maj 2020 04:25 #1255258 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hur mår du just nu?
Mår bara bra. Blev så trött igår efter ett ärende till stadsdelen Brynäs att jag var ilsk när jag hade handlat på ICA här i den del av stan jag bor. Varför jag blir så trött och matt ibland vet jag inte. Förmaksflimmer?? Ska be HC om ett EKG nästa vecka!

• ingrid64marie
  • Borta
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
Mer
23 maj 2020 04:39 #1255262 av ingrid64marie
God Morgon på dig wasp, roligt att du är vid gott mod.

Sidan laddades på: 0.359 sekunder