Intelligent

Mer
3 år 10 månader sedan #1255925 av Geta
Svar från Geta i ämnet Intelligent
Man kan ha hur hög IQ som helst och ändå behöva boendestöd. Det har funnits exempel på det på Viska.
Mer
3 år 10 månader sedan #1255961 av memphis
Svar från memphis i ämnet Intelligent
Den ryske läkaren som jag gillade sa till mig att sjukdomen försämrar inte intelligensen. Möjligtvis hur man kan uttrycka den?
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1255972 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Intelligent
Ja, om de ligger utlagda på Internet är det bara att läsa några stycken så kan man lära sig hur ett test ser ut och då plugga in sig på dem, ty då vet man hur ett äkta ser ut och man har en bra grund till att förstå vilka frågor som brukar vara de vanliga och då förstår man hur testen ser ut och kan lära sig typen av frågor. Då extrapolerar man upp sin förmodade intelligens

MsTibbs skrev: Jag kan typ inte ta hand om migsjälv... syster säger vem ska ta hand om mig, när mor och far dör? :(


Gör som alla andra skaffa dig en rik gubbe med mycket pengar, gift dig med honom så har du en gubbe som betalar så du får den biten med pengar, tar han hand om dig sitter du i en bra sits

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1256016 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Intelligent
Oavsett hög IQ eller inte. Så handlar allting om överlevnad för oss alla. Den som lever ett bra och meningsfullt liv kan känna sig lyckad.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1256018 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Intelligent
Jag vill med tråden belysa faktumet att vi överintelligenta ej blir lyckliga av det Gud gett oss i hjärnkapacitet. Lagom är bäst.
Mer
3 år 10 månader sedan #1256114 av krokus
Svar från krokus i ämnet Intelligent
Som 16-åring hade jag IQ 119. Vill nog inte veta vad jag har nu, iofs är jag rätt otränad i huvudet numera.

Menar inte att vara "sån" men folk som säger "fyrkant" istället för "kvadrat", nä... Jag blir förvånad. Är det ingen som minns grundläggande matte från skolan?